| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | | Raport bieżący nr | 20 | / | 2011 | | | |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2011-09-27 | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | |
| 4FUN MEDIA S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
|
Prognoza wyników finansowych Grupy KapitaÅ‚owej 4fun Media S.A. na 2011 rok | |
| Podstawa prawna | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| DziaÅ‚ajÄ…c na podstawie § 5 ust. 1 pkt 25 w zwiÄ…zku z § 31 RozporzÄ…dzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartoÅ›ciowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa paÅ„stwa niebÄ™dÄ…cego paÅ„stwem czÅ‚onkowskim, ZarzÄ…d 4fun Media S.A. niniejszym ogÅ‚asza prognozÄ™ skonsolidowanych wyników finansowych na 2011 rok.
1.Prognozowane wyniki
Prognoza wyników finansowych Grupy KapitaÅ‚owej na 2011 rok obejmuje nastÄ™pujÄ…ce parametry finansowe: przychody ze sprzedaży, EBITDA, zysk operacyjny oraz zysk netto.
Przychody ze sprzedaży: 23.800 tys zł;
EBITDA: 10.000 tys zł;
Zysk operacyjny: 8.500 tys zł;
Zysk netto: 7.700 tys zł.
2.Okres, którego prognoza dotyczy
Prognoza dotyczy przewidywanych wyników finansowych za rok zakoÅ„czony 31 grudnia 2011 roku..
3.Podstawy i istotne założenia prognozy
Przygotowując prognozy finansowe, Zarząd 4fun Media S.A. oparł się na następujących założeniach:
1/ BiorÄ…c pod uwagÄ™ wyniki analiz prowadzonych przez firmy badawcze monitorujÄ…ce rynek reklamy telewizyjnej w Polsce, ZarzÄ…d 4fun Media S.A. zakÅ‚ada, iż caÅ‚y rynek bÄ™dzie znajdowaÅ‚ siÄ™ w lekkim trendzie wzrostowym, natomiast znaczÄ…co szybciej niż caÅ‚y rynek reklamy telewizyjnej w Polsce, bÄ™dzie rosÅ‚a dynamika wydatków reklamowych przeznaczonych na telewizje tematyczne. W I póÅ‚roczu br. stanowiÅ‚y one cennikowo 40% wartoÅ›ci wszystkich wydatków reklamowych w tej branży.
2/ ZarzÄ…d 4fun Media S.A. zakÅ‚ada dalszy wzrost oglÄ…dalnoÅ›ci wÅ‚asnych telewizji: 4fun.tv i rebel:tv na rynku kanaÅ‚ów tematycznych. Potwierdza to staÅ‚y i regularny wzrost zainteresowania programami oraz ramówkÄ… wÅ›ród grup docelowych obu kanaÅ‚ów, obserwowany w dotychczasowych miesiÄ…cach bieżącego roku. ZarzÄ…d zakÅ‚ada, iż tak pozytywne tendencje zostanÄ… utrzymane przez caÅ‚y okres objÄ™ty niniejszÄ… prognozÄ…. Efektem tych zaÅ‚ożeÅ„ ma być dalszy wzrost przychodów reklamowych stanowiÄ…cych gÅ‚ówne źródÅ‚o wzrostu sprzedaży Grupy KapitaÅ‚owej 4fun Media S.A. w prognozowanym okresie.
3/ Wzrost oglÄ…dalnoÅ›ci obu kanaÅ‚ów, wspiera równolegle systematyczny wzrost zasiÄ™gu technicznego. Na koniec sierpnia 2011 roku wynosi on w przypadku 4fun.tv blisko 60%, natomiast w przypadku rebel:tv ok. 23% i utrzymuje tendencjÄ™ wzrostowÄ….
4/ ZarzÄ…d 4fun Media S.A. zakÅ‚ada prowadzenie dalszych, intensywnych dziaÅ‚aÅ„ w Internecie, których celem jest staÅ‚y wzrost liczby użytkowników zainteresowanych ofertÄ… stacji 4fun.tv i rebel:tv prezentowanÄ… na stronach www oraz w portalach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. Wspiera to prowadzenie badaÅ„ dotyczÄ…cych potrzeb użytkowników oraz dostosowywanie wÅ‚asnej oferty programowej do ich oczekiwaÅ„. Ma to bezpoÅ›redni wpÅ‚yw na obserwowany wzrost oglÄ…dalnoÅ›ci wÅ‚asnych stacji tematycznych.
5/ Prognoza ZarzÄ…du 4fun Media S.A. na 2011 rok nie zakÅ‚ada żadnych zmian wielkoÅ›ci finansowych i ekonomicznych, uzyskiwania dodatkowych korzyÅ›ci lub poniesienia dodatkowych kosztów zwiÄ…zanych z planowanymi przejÄ™ciami innych podmiotów. ZakÅ‚ada jednoczeÅ›nie utrzymanie wszystkich znaczÄ…cych kontraktów, które gwarantujÄ… staÅ‚y dopÅ‚yw strumieni pieniężnych oraz uzyskiwanie przychodów prowizyjnych przez spóÅ‚kÄ™ zależnÄ… Program Sp. z o.o.
6/ Prognoza ZarzÄ…du 4 fun Media S.A. na 2011 rok zostaÅ‚a oparta na zaÅ‚ożeniu, że SpóÅ‚ka nie zaciÄ…gnie w tym okresie nowych, znaczÄ…cych zobowiÄ…zaÅ„ finansowych.
4.Sposób monitorowania możliwoÅ›ci realizacji prognozowanych wyników
ZarzÄ…d 4fun Media S.A. bÄ™dzie dokonywaÅ‚ oceny możliwoÅ›ci realizacji prognozowanych wyników oraz dokonywaÅ‚ jej ewentualnej korekty w przypadku gdy okaże siÄ™, iż co najmniej jedna z prognozowanych pozycji bÄ™dzie różnić siÄ™ o co najmniej 10% w stosunku do ogÅ‚oszonej prognozy. DokonujÄ…c korekty, ZarzÄ…d 4fun Media S.A. wskaże jednoczeÅ›nie czynniki, które wpÅ‚ynęły na zmianÄ™ publikowanej wczeÅ›niej prognozy.
5.Okresy w jakich ZarzÄ…d 4fun Media S.A. bÄ™dzie dokonywaÅ‚ oceny możliwoÅ›ci realizacji prognozowanych wyników oraz dokonywaÅ‚ ewentualnej korekty prezentowanej prognozy wraz z okreÅ›leniem zastosowanych kryteriów tej oceny.
ZarzÄ…d 4fun Media S.A. bÄ™dzie na bieżąco dokonywaÅ‚ oceny możliwoÅ›ci realizacji prognozowanych wyników. W przypadku, gdy dokonana ocena wskaże, iż co najmniej jedna z prognozowanych pozycji bÄ™dzie różnić siÄ™ o co najmniej 10% w stosunku do ogÅ‚oszonego poziomu, ZarzÄ…d 4fun Media S.A. niezwÅ‚ocznie poda o tym informacjÄ™ w trybie raportu bieżącego wraz z korektÄ… ogÅ‚oszonej prognozy.
| |
|