| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 8 | / | 2011 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2011-01-18 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| ABC DATA S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Korekta prognozy skonsolidowanych wyników finansowych ABC Data S.A. za rok 2010 | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d ABC Data S.A. (SpóÅ‚ka) po zakoÅ„czeniu analizy zrealizowanych w grudniu 2010 r. przez GrupÄ™ KapitaÅ‚owÄ… ABC Data S.A. wyników finansowych dokonuje korekty prognozy skonsolidowanych wyników Grupy KapitaÅ‚owej ABC Data S.A. za rok 2010 opublikowanych w Prospekcie emisyjnym SpóÅ‚ki sporzÄ…dzonym w zwiÄ…zku z ofertÄ… akcji B,C i H ABC Data S.A.
Opublikowana w Prospekcie prognoza skonsolidowanych wyników finansowych zakÅ‚adaÅ‚a osiÄ…gniÄ™cie przez GrupÄ™ nastÄ™pujÄ…cych wyników:
Pozycja (w tys. zł) prognoza na 2010 r.:
1. Przychody ze sprzedaży 2 463 692
2. Zysk na działalności operacyjnej powiększony o amortyzację 49 856
3. Zysk netto 31 226
Zgodnie ze sporządzonymi wynikami szacunkowymi Grupy Kapitałowej ABC Data S.A. za rok obrotowy 2010 korekcie in plus powyżej 10% zakładanych w prognozie wartości ulegają przychody ze sprzedaży i zysk netto.
ZarzÄ…d SpóÅ‚ki podaje niniejszym wyniki szacunkowe Grupy KapitaÅ‚owej ABC Data S.A. za 2010 r.:
Pozycja (w tys. zł) wyniki szacunkowe za 2010 r.
1. Przychody ze sprzedaży 2 724 000
2. Zysk na działalności operacyjnej powiększony o amortyzację 54 100
3. Zysk netto 39 000
U podstaw osiÄ…gniÄ™cia wyższych, od zakÅ‚adanych w prognozie na rok 2010 wyników wpÅ‚yw miaÅ‚y nastÄ™pujÄ…ce czynniki:
1. PrzejÄ™cie rumuÅ„skiej spóÅ‚ki Scop Computers S.A,
2. Zawarcie umowy ugody pomiÄ™dzy ABC Data S.A. (SpóÅ‚ka) a Optimus S.A. w sprawie warrantów subskrypcyjnych Optimus S.A. (5.000.000 warrantów subskrypcyjnych serii H uprawniajÄ…cych do objÄ™cia 5.000.000 akcji serii K Optimus S.A. po cenie emisyjnej 1,80 zÅ‚ za jednÄ… akcjÄ™),
3. ZwiÄ™kszenie popytu na ofertowane przez SpóÅ‚kÄ™ produkty,
4. Wyższa od planowanej kwota szacowanych bonusów posprzedażnych od dostawców.
| |
|