| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 3 | / | 2007 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2007-03-16 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| AMBRA | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Nabycie udziaÅ‚ów w spóÅ‚kach Wine Club Sp. z o.o. i Wine House Sp. z o.o. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d Ambra S.A. informuje o nabyciu w dniu 16 marca 2007 r. 100% udziaÅ‚ów w spóÅ‚ce Wine House Sp. z o.o. za kwotÄ™ 4,5 mln zÅ‚. Wine House Sp. z o.o. jest wiodÄ…cÄ… sieciÄ… specjalistycznych sklepów winiarskich w Warszawie.
Ponadto w dniu 16 marca 2007 r. AMBRA S.A. nabyÅ‚a 10% udziaÅ‚ów w kontrolowanej już przez AMBRA S.A. spóÅ‚ce Wine Club Sp. z o.o. Koszt nabycia w/w udziaÅ‚ów wyniósÅ‚ 400 tys. zÅ‚. W wyniku tej transakcji Ambra S.A. zwiÄ™kszyÅ‚a swój udziaÅ‚ w Wine Club Sp. z o.o. do 100%. SpóÅ‚ka ta prowadzi ogólnopolskÄ… sieć specjalistycznych sklepów winiarskich.
Powyższe transakcje sÄ… kolejnym krokiem realizacji strategii rozwoju Grupy Ambra i powodujÄ… przyspieszenie budowy ogólnopolskiej sieci sklepów winiarskich. Po ich zawarciu sieć sklepów winiarskich Grupy Ambra liczy 30 sklepów i jest najwiÄ™kszÄ… ogólnopolskÄ… sieciÄ… tego typu.
| |