| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 75 | / | 2008 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2008-10-18 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| AMREST | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Warunki Umowy Franczyzowej z Burger King dotyczÄ…cej Republiki Czeskiej | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| W nawiÄ…zaniu do Raportu Bieżącego 74/2008 z dnia 18 października 2008 roku, ZarzÄ…d AmRest Holdings SE ("AmRest") informuje o ramowych warunkach Umów Franczyzowych zawieranych każdorazowo z Burger King Europe GmbH przy otwarciu poszczególnych restauracji Burger King na terytorium Republiki Czeskiej.
Strony umowy
Burger King Europe GmbH ("BKE", “Franszyzodawca") z siedzibÄ… w Zug, Szwajcaria.
American Restaurants s.r.o. (“Franszyzobiorca", “AmRest Czechy"), z siedzibÄ… w Pradze, Republika Czeska
AmRest Holdings SE (“Gwarant", “AmRest"), z siedzibÄ… w Amsterdamie, Holandia
Przedmiot umowy
Franczyzodawca przyznaje Franczyzobiorcy licencjÄ™ na używanie zarejestrowanych znaków towarowych Burger King oraz systemu Burger King w zwiÄ…zku z prowadzeniem restauracji Burger King na terytorium Republiki Czeskiej.
Gwarancja
Gwarant gwarantuje Franczyzodawcy spełnienie przez Franczyzobiorcę wszystkich zobowiązań wynikających z Umowy Franczyzowej.
Okres umowy
Licencja zostaje przyznana na okres 20 lat od dnia, w którym restauracja rozpoczyna dziaÅ‚alność.
Istotne warunki umowy
Umowa Franczyzy zakłada między innymi, że:
a) Franczyzobiorca bÄ™dzie pozostawaÅ‚ w zgodzie ze wszystkimi wymogami Burger King dotyczÄ…cymi budynków i lokalizacji, znaków, wyposażenia, menu, obsÅ‚ugi, higieny, strojów pracowniczych, materiaÅ‚ów reklamowych i promocyjnych, źródeÅ‚ zaopatrzenia itd.
b) Franczyzobiorca będzie przekazywał Franczyzodawcy miesięczną opłatę licencyjną (franczyzową) w wysokości 5% sprzedaży restauracji Burger King prowadzonych przez Franczyzobiorcę.
c) Franczyzobiorca będzie płacił Franczyzodawcy miesięczną opłatę na reklamę i promocję sprzedaży w wysokości 5% sprzedaży restauracji Burger King prowadzonych przez Franczyzobiorcę.
d) OpÅ‚ata poczÄ…tkowa pÅ‚acona przez FranszyzobiorcÄ™ wyniesie 50 000 USD za każdÄ… restauracjÄ™ Burger King, dla której zostaÅ‚a podpisana umowa franszyzy na okres 20 lat.
e) Pracownicy Franczyzobiorcy są zobowiązani brać udział w programach szkoleniowych określonych przez Franczyzodawcę.
f) Franczyzobiorca w trakcie trwania umowy nie powinien bezpoÅ›rednio lub poÅ›rednio angażować siÄ™ w prowadzenie restauracji, w których wykorzystywaÅ‚by lub powielaÅ‚ dziaÅ‚alność Burger King, z wyÅ‚Ä…czeniem restauracji licencjonowanych przez FranczyzodawcÄ™.
g) Franczyzobiorca bÄ™dzie przestrzegaÅ‚ wszelkich wymogów i restrykcji zawartych w Umowie Franczyzowej.
| |
|