| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 25 | / | 2007 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2007-05-29 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| AMREST | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Strategia AmRest | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d AmRest Holdings N.V. (AmRest) informuje o gÅ‚ównych zaÅ‚ożeniach aktualnej strategii SpóÅ‚ki:
1. AmRest ma zamiar zostać najwiÄ™kszÄ… spóÅ‚kÄ… restauracyjnÄ… w Europie Åšrodkowo-Wschodniej prowadzÄ…cÄ… markowe sieci restauracyjne w sektorze Quick Service i Ca-sual Dining o minimalnych rocznych przychodach ze sprzedaży: USD 50 mln oraz zy-skownoÅ›ci powyżej 20% (ROIC).
2. AmRest szacuje, że w zakresie marek obecnie prowadzonych przez SpóÅ‚kÄ™, dzisiejszy potencjaÅ‚ rynków, na których operuje SpóÅ‚ka, jest wielokrotnie wyższy od obecnie po-siadanego portfela restauracji. StÄ…d też SpóÅ‚ka planuje znacznie przyspieszyć swój wzrost.
3. AmRest, do koÅ„ca roku 2009, planuje 3 krotnie zwiÄ™kszyć przychody ze sprzedaży (w porównaniu do roku 2006).
4. AmRest planuje finansować swój wzrost poprzez generowane dodatnie przepÅ‚ywy pie-niężne oraz dÅ‚ug obcy (wskaźnik Debt/Equity nie przekroczy 1,5).
5. AmRest będzie realizował swoją strategię poprzez kontynuację rozwoju istniejących marek w obecnych krajach, zwiększenie sprzedaży istniejących restauracji, wprowa-dzenie nowych marek i dalsze przejęcia w regionie.
PeÅ‚na prezentacja strategii SpóÅ‚ki zostanie umieszczona na stronie www.amrest.eu w dziale "Dla inwestorów" / "AktualnoÅ›ci".
| |
|