| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 6 | / | 2006 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2007-03-09 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| AMREST | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Warunki Umowy Franczyzowej z Burger King | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| W nawiÄ…zaniu do Raportu Bieżącego 5/2007 z dnia 9 marca 2007, ZarzÄ…d AmRest Holdings N.V. informuje o ramowych warunkach Umów Franczyzowych zawieranych każdorazowo z Burger King Europe GmbH przy otwarciu poszczególnych restauracji Burger King.
Strony umowy
American Restaurants Sp. z o.o. (Franczyzobiorca), z siedzibą we Wrocławiu, Polska
Burger King Europe GmbH (Franczyzodawca) z siedzibÄ… w Zug, Szwajcaria.
Przedmiot umowy
Franczyzodawca przyznaje Franczyzobiorcy licencjÄ™ na używanie zarejestrowanych znaków towarowych Burger King oraz systemu Burger King w zwiÄ…zku z prowadzeniem restauracji Burger King.
Gwarancja
AmRest Holdings N.V. (Gwarant) gwarantuje Franczyzodawcy spełnienie przez Franczyzobiorcę wszystkich zobowiązań wynikających z Umowy Franczyzowej.
Okres umowy
Licencja zostaje przyznana na okres 10 lat od dnia, w którym restauracja rozpoczyna dziaÅ‚alność. Franczyzobiorca ma prawo do przedÅ‚użenia umowy na okres kolejnych 10 lat po wypeÅ‚nieniu okreÅ›lonych warunków.
Istotne warunki umowy
Umowa Franczyzy zakłada między innymi, że:
a) Franczyzobiorca bÄ™dzie pozostawaÅ‚ w zgodzie ze wszystkimi wymogami Burger King dotyczÄ…cymi budynków i lokalizacji, znaków, wyposażenia, menu, obsÅ‚ugi, higieny, strojów pracowniczych, materiaÅ‚ów reklamowych i promocyjnych, źródeÅ‚ zaopatrzenia itd.
b) Franczyzobiorca będzie przekazywał Franczyzodawcy miesięczną opłatę licencyjną (franczyzową) w wysokości 5% sprzedaży restauracji Burger King prowadzonych przez Franczyzobiorcę.
c) Franczyzobiorca będzie płacił Franczyzodawcy miesięczną opłatę na reklamę i promocję sprzedaży w wysokości 5% sprzedaży restauracji Burger King prowadzonych przez Franczyzobiorcę.
d) Pracownicy Franczyzobiorcy są zobowiązani brać udział w programach szkoleniowych określonych przez Franczyzodawcę.
e) Franczyzobiorca w trakcie trwania umowy nie powinien bezpoÅ›rednio lub poÅ›rednio angażować siÄ™ w prowadzenie restauracji, w których wykorzystywaÅ‚by lub powielaÅ‚ dziaÅ‚alność Burger King, z wyÅ‚Ä…czeniem restauracji licencjonowanych przez FranczyzodawcÄ™.
f) Franczyzobiorca bÄ™dzie przestrzegaÅ‚ wszelkich wymogów i restrykcji zawartych w Umowie Franczyzowej.
| |
|