| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | | | | | Raport bieżący nr | 211 | / | 2015 | | | | | Data sporządzenia: | 2015-12-09 | | | | | | | | | | | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | | | AMREST | | | Temat | | | | | | | | | | | | Uchwała Rady Nadzorczej AmRest o powołaniu Członków Zarządu | | | Podstawa prawna | | | | | | | | | | Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bie¿¹ce i okresowe
| | | Treść raportu: | | | | | | | | | | | Zarząd AmRest Holdings SE ("AmRest", "Spółka") informuje, że w dniu 8 grudnia 2015 roku Rada Nadzorcza AmRest podjęła uchwały o powołaniu Pani Oksany Staniszewskiej oraz Pana Olgierda Danielewicza na Członków Zarządu AmRest. Uchwały weszły w życie z dniem podjęcia.
Pani Oksana Staniszewska jest absolwentką studiów z zakresu językoznawstwa na Kijowskim Uniwersytecie Narodowym (specjalizacja: języki germańskie) oraz rachunkowości i audytu finansowego na Akademii Ekonomicznej w Tarnopolu. Swoją edukację kontynuowała na studiach podyplomowych z Programowania Neurolingwistycznego. Ukończyła również Central European University w Budapeszcie, Teacher Fellowship Program (Program stypendialny dla nauczycieli) na University College London oraz Program szkoleniowy dla Dyrektorów HR na Uniwersytecia Cornella w Nowym Jorku. Jej kariera w AmRest rozpoczęła się w 2006 roku od funkcji Asystenta Kierownika Restauracji dla marek Pizza Hut i KFC. Później pełniła w organizacji role takie jak: General Manager restauracji Pizza Hut, Manager w dziale Szkoleń, Manager ds. Edukacji, Dyrektor ds. Szkoleń i Rozwoju Kariery. W sierpniu 2012 roku Pani Staniszewska objęła stanowisko Dyrektora HR na Rosję, a następnie Dyrektora Administracyjnego i Dyrektora Operacyjnego rynku rosyjskiego. Obecnie Pani Staniszewska pełni rolę Chief People Officera (Dyrektora ds. zasobów ludzkich), dzięki czemu przyczynia się do uwalniania potencjału pracowników AmRest i rozwijania ich zdolności przywódczych. Pani Staniszewska jest praktykiem MBTI (Myers Briggs Type Indicator) oraz coachem ICC (International Coaching Community). W roli konsultanta HR oraz executive coacha pracowała z: Google, Motorola, GE Healthcare, Pegasystem, Invensys, Avon, Dealogic, Societe Generale Group.
Pan Olgierd Danielewicz jest absolwentem Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu (dyplom z Zarządzania i Marketingu) oraz Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, gdzie kontynuował edukację na studiach podyplomowych oraz MBA. W 1998 roku Pan Danielewicz dołączył do AmRest (ARS) jeszcze jako student obejmując stanowisko Asystenta Kierownika Restauracji KFC. Następnie pełnił funkcję Kierownika Restauracji KFC, Trenera Regionalnego (odpowiadając za szkolenia w Polsce Zachodniej zarówno w KFC, jak i w Pizza Hut), Kierownika Regionu KFC Południe 1 oraz Kierownika Dystryktu (skupiającego kilka regionów działalności marki KFC). W 2007 roku Pan Danielewicz z sukcesem wprowadził markę Burger King na polski rynek. Otwarcie restauracji w Centrum Handlowym Złote Tarasy zostało uznane za jedno z największych wydarzeń w historii marki na świecie. Niedługo po tym Pan Danielewicz powrócił do zarządzania marką KFC jako Brand President (Prezydent Marki) KFC, biorąc odpowiedzialność za rozwój, kontrolę wyników finansowych i wizerunek sieci restauracji KFC, początkowo w Europie Środkowej, obecnie we wszystkich krajach działalności AmRest.
Pani Staniszewska oraz Pan Danielewicz poinformowali, że nie prowadzą działalności w ich ocenie konkurencyjnej w stosunku do działalności wykonywanej w ramach przedsiębiorstwa oraz nie uczestniczą w spółce konkurencyjnej do AmRest jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej ani jako członek organu spółki kapitałowej. Pani Staniszewska oraz Pan Danielewicz nie figurują również w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych.
Szczegółowa podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt 22 Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim z dnia 19 lutego 2009 r. (Dz.U. z 2014 r, poz. 133) | | |