| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 30 | / | 2009 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2009-03-26 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| ARTERIA S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Zawarcie znaczącej umowy pomiędzy Arteria Retail SA oraz Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
|
ZarzÄ…d Arteria S.A., dziaÅ‚ajÄ…c na podstawie § 9 w zwiÄ…zku z §5 ust.1 pkt 3 RozporzÄ…dzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartoÅ›ciowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa paÅ„stwa niebÄ™dÄ…cego paÅ„stwem czÅ‚onkowskim (Dz. U. Nr 33 z dnia 28 lutego 2009 r., poz. 259), podaje do wiadomoÅ›ci o podpisaniu umowy o wspóÅ‚pracy w zakresie dystrybucji produktów i usÅ‚ug pomiÄ™dzy Arteria Retail SA z siedzibÄ… w Warszawie (podmiot zależny Arteria SA) i PolskÄ… TelefoniÄ… CyfrowÄ… Sp. z o.o. z siedzibÄ… w Warszawie.
1.Nazwa i podstawowe dane stron umowy:
Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 181, 02-222 Warszawa
Arteria Retail SA, ul. Jana Rosoła 10, 02-797 Warszawa
2.Przedmiot umowy: Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o (PTC) zleca Arteria Retial SA dystrybucjÄ™ usÅ‚ug z oferty Heyah. Obejmuje ona prowadzenie sprzedaży produktów i usÅ‚ug telekomunikacyjnych Operatora w ramach ogólnopolskiej sieci detalicznej Arteria Retail SA, zlokalizowanej we wszystkich salonach Media Saturn Holding (Media Markt i Saturn). Przedmiot umowy obejmuje także aktywne wsparcie sprzedaży w postaci kompleksowych dziaÅ‚aÅ„ marketingowych, które majÄ… zapewnić maksymalizacjÄ™ sprzedaży. ObejmujÄ… one przygotowanie wizualizacji punktów sprzedaży, zapewnienie informacji o ofercie Operatora oraz promowanie produktów i usÅ‚ug bÄ™dÄ…cych przedmiotem sprzedaży. W ramach realizowanej umowy, Arteria Retail SA prowadzi sprzedaż jako Autoryzowany Dystrybutor PTC.
3.Czas trwania umowy: Umowa została zawarta na czas nieokreślony z możliwością jej rozwiązania z zachowaniem 6-miesięcznego okresy wypowiedzenia przez każdą ze stron.
4.Szczególne warunki umowy: Umowa nie zawiera szczególnych warunków, które odbiegaÅ‚yby od tradycyjnie przyjÄ™tych w obrocie handlowym, przy uwzglÄ™dnieniu specyfiki produktów i usÅ‚ug, których dotyczy.
5.Kryterium bÄ™dÄ…ce podstawÄ… uznania aktywów o znacznej wartoÅ›ci: Tego typu umowy nie wskazujÄ… zwykle konkretnej wartoÅ›ci, ponieważ jest ona bezpoÅ›rednio uzależniona od wyników sprzedaży produktów i usÅ‚ug. ZarzÄ…d Arteria SA szacuje, biorÄ…c pod uwagÄ™ zarówno zakres umowy, która bÄ™dzie miaÅ‚a zasiÄ™g ogólnopolski, przedmiot sprzedaży oraz skalÄ™ dziaÅ‚alnoÅ›ci prowadzonej przez PolskÄ… TelefoniÄ™ CyfrowÄ… Sp. z o.o., iż caÅ‚kowita wartość umowy zawartej przez spóÅ‚kÄ™ Arteria Retail SA z PTC Sp.z o.o., w okresie najbliższych 12 miesiÄ™cy, powinna przekroczyć poziom 10% kapitaÅ‚ów wÅ‚asnych Arteria SA.
Komentarz ZarzÄ…du Arteria SA
ZarzÄ…d Arteria SA ocenia, że podpisana umowa z PTC ma strategiczne znaczenie dla dalszego rozwoju spóÅ‚ki Arteria Retail SA. UsÅ‚ugi i produkty marki Heyah, sprzedawane bÄ™dÄ… równolegle z ofertami innych operatorów telefonii mobilnej i operatorów platform cyfrowych, w modelu multibrand,.
Jest to pierwszy model sprzedaży tego typu usÅ‚ug w Polsce, w którym punkty detaliczne należące do tego samego dystrybutora, proponujÄ… klientom jednoczeÅ›nie ofertÄ™ dwóch operatorów komórkowych w ofertach abonamentowych.
Istotne jest także, iż w ramach realizowanej umowy, Arteria Retail SA realizować bÄ™dzie jednoczeÅ›nie nie tylko usÅ‚ugÄ™ sprzedażowÄ…, ale także usÅ‚ugÄ™ wsparcie sprzedaży w postaci kompleksowych usÅ‚ug marketingowych. Pozwala to realizować zintegrowanÄ… usÅ‚ugÄ™, dostÄ™pnÄ… w ramach multikanaÅ‚owej platformy sprzedaży należącÄ… do Arteria SA, którÄ… obok sieci sprzedaży detalicznej oraz wsparcia sprzedaży, tworzÄ… także kanaÅ‚ call center oraz sprzedaż mobilna.
| |
|