| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 14 | / | 2008 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2008-03-17 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| ARTERIA S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Zawarcie znaczącej umowy w ramach Stref Usług | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d Arteria SA podaje do wiadomoÅ›ci o podpisaniu umowy z Netia SA. Przedmiotem umowy jest pozyskiwanie klientów na rzecz Operatora poprzez zawieranie umów o Å›wiadczenie usÅ‚ug telekomunikacyjnych, w tym szerokopasmowego dostÄ™pu do Internetu. Umowa zostaÅ‚a zawarta przez Strony na czas nieokreÅ›lony. Na podstawie podpisanego kontraktu, pakiet ofertowy Operatora zostaÅ‚ wÅ‚Ä…czony do ogólnopolskiej sieci Stref UsÅ‚ug, prowadzÄ…cej sprzedaż typu multibrand, oferujÄ…cej produkty i usÅ‚ugi w trzech obszarach: telekomunikacja, rozrywka oraz media. Jest ona prowadzona w wydzielonych punktach sprzedaży sieci Media Markt i Saturn na terenie caÅ‚ego kraju.
Netia SA jest kolejnym partnerem projektu, zarzÄ…dzanego przez SpóÅ‚kÄ™ Arteria S.A., na podstawie umowy z Media Saturn Holding Sp. z o.o., zawartej w październiku 2007 roku. Tworzy jÄ… struktura terenowa punktów sprzedaży, obsÅ‚ugujÄ…cych sprzedaż usÅ‚ug operatora komórkowego sieci Play, telewizji nowej generacji "n", operatorów Energis i Dialog. Obecnie sieć Stref UsÅ‚ug obejmuje 43 punkty sprzedaży.
Liczebność Stref UsÅ‚ug bÄ™dzie systematycznie rosÅ‚a wraz z ekspansjÄ… sieci Media Markt i Saturn na terenie caÅ‚ej Polski. W ciÄ…gu kolejnych 12 miesiÄ™cy zostanie poszerzona o kolejnych 10, aby do koÅ„ca 2009 roku osiÄ…gnąć poziom co najmniej 62 punktów sprzedaży.
Podstawa uznania wydarzenia za umowÄ™ znaczÄ…cÄ… :
Zawarta umowa ma strategiczne znaczenie dla dalszego rozwoju SpóÅ‚ki, której priorytetowym kierunkiem jest systematyczna rozbudowa detalicznej sieci sprzedaży oraz poszerzanie dostÄ™pnej oferty handlowej.
| |
|