| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 72 | / | 2007 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2007-10-10 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| ARTERIA S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Uruchomienie nowej centrali call center w Gliwicach | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d Arteria S.A. podaje do wiadomoÅ›ci o uruchomieniu oddziaÅ‚u call center SpóÅ‚ki w Gliwicach. W pierwszym etapie call center bÄ™dzie pracowaÅ‚ w oparciu o 90 stanowisk telesprzedaży.
Uruchomienie centrali w Gliwicach jest kolejnym krokiem na drodze do realizacji celów okreÅ›lonych w strategii SpóÅ‚ki (ogÅ‚oszonej w raporcie bieżącym nr 64/2007 z dnia 24 wrzeÅ›nia 2007 r.), która zakÅ‚ada w ciÄ…gu kolejnych miesiÄ™cy podwojenie liczby stanowisk w tej lokalizacji.
Nowe stanowiska call center bÄ™dÄ… wykorzystywane nie tylko do typowych projektów telesprzedaży, ale Å›rednioterminowo także jako oÅ›rodek Å›wiadczenia usÅ‚ug zintegrowanego outsourcing’u i wsparcia sprzedaży w peÅ‚nym modelu realizowanym przez SpóÅ‚kÄ™.
| |