| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 37 | / | 2010 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2010-08-19 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| B3SYSTEM | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Zawarcie przez COPI S.A.- podmiot zależny od B3System, znaczącej umowy z PKO BP S.A. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zgodnie z § 5 ust. 1 pkt. 3 RozporzÄ…dzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartoÅ›ciowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa paÅ„stwa niebÄ™dÄ…cego paÅ„stwem czÅ‚onkowskim, ZarzÄ…d B3System S.A. informuje, że w dniu 18 sierpnia 2010 spóÅ‚ka COPI S.A. z siedzibÄ… w Warszawie podmiot zależny od B3System S.A., otrzymaÅ‚a z PKO BP S.A.. z siedzibÄ… w Warszawie UmowÄ™, której przedmiotem jest dostawa przez COPI S.A. do PKO BP S.A. sprzÄ™tu i oprogramowania komputerowego do rozbudowy systemu pamiÄ™ci masowej klasy enterprise wraz z usÅ‚ugami instalacji, konfiguracji, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, o wartoÅ›ci netto 10 764 525,73 zÅ‚. oraz zakup przez COPI S.A. od PKO BP S.A. urzÄ…dzeÅ„ informatycznych o wartoÅ›ci netto 1 037 000 zÅ‚.
Usługi gwarancyjne zawarte w umowie:
Usługi gwarancyjne na sprzęt i oprogramowanie będą świadczone przez ich producenta w miejscu instalacji, w trybie: 24 /7/ 365 przez okres 36 miesięcy. Czas reakcji w przypadku zgłoszeń dotyczących oprogramowania wynosi maksymalnie 2 godziny, w przypadku zgłoszeń krytycznych gwarantowana jest asysta specjalisty w miejscu instalacji. Czas naprawy sprzętu wynosi 6 godzin dla każdego uszkodzonego elementu.
COPI S.A. zobowiÄ…zuje siÄ™ również do Å›wiadczenia, na życzenie PKO BP S.A., pÅ‚atnego serwisu pogwarancyjnego przez okres kolejnych 3 lat po upÅ‚ywie okresu gwarancji. Åšwiadczenie serwisu pogwarancyjnego przez SprzedawcÄ™ nastÄ…pi po zawarciu odrÄ™bnej umowy.
Umowa nakłada na COPI S.A. odpowiedzialność w następującym zakresie:
- w przypadku opóźnieÅ„ leżących po stronie COPI S.A. w dostarczeniu, instalacji i konfiguracji sprzÄ™tu stanowiÄ…cego przedmiot Umowy, SpóÅ‚ka COPI S.A. zostanie obciążona karÄ… umownÄ… w wysokoÅ›ci 0,05% wartoÅ›ci brutto Umowy za każdy rozpoczÄ™ty dzieÅ„ zwÅ‚oki. Dochodzenie kar umownych z tego tytuÅ‚u nie pozbawia banku uprawnienia do dochodzenia odszkodowania uzupeÅ‚niajÄ…cego na zasadach ogólnych
- w przypadku opóźnieÅ„ w wykonywaniu Å›wiadczeÅ„ serwisowych PKO BP S.A. ma prawo do naliczenia kar umownych w wysokoÅ›ci 0,1% wartoÅ›ci Umowy za każdÄ… rozpoczÄ™ta godzinÄ™ opóźnienia. COPI S.A. nie bÄ™dzie zobowiÄ…zana do zapÅ‚aty ww. kary, jeżeli w przewidzianym UmowÄ… czasie naprawy dostarczy i uruchomi zastÄ™pczÄ… jednostkÄ™ sprzÄ™tu wolnego od wad.
Ponadto w przypadku zwłoki COPI S.A. w stosunku do terminu dostawy instalacji
i konfiguracji dostarczanego sprzętu o więcej niż 14 dni, PKO BP S.A. może odstąpić od Umowy w całości lub jej części, z zachowaniem prawa do żądania zapłaty ww. kar umownych, nie więcej jednak niż za 14 dni.
Kryterium umowy zawartej przez COPI S.A. za znaczÄ…cÄ… stanowi jej wartość przekraczajÄ…ca 10% kapitaÅ‚ów wÅ‚asnych B3System S.A. wedÅ‚ug stanu na dzieÅ„ 31.03.2010 roku .
| |
|