| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 37 | / | 2009 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2009-07-13 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| B3SYSTEM | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Zawarcie znaczÄ…cej umowy | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zgodnie z § 5 ust. 1 pkt. 3 RozporzÄ…dzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartoÅ›ciowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa paÅ„stwa niebÄ™dÄ…cego paÅ„stwem czÅ‚onkowskim, ZarzÄ…d B3System S.A. informuje, że w dniu 13 lipca 2009 roku podpisaÅ‚ UmowÄ™ z Bankiem Polska Kasa Opieki S.A. z siedzibÄ… w Warszawie (KupujÄ…cym) na sprzedaż, dostarczenie i instalacjÄ™ oraz wykonywanie serwisu gwarancyjnego sprzÄ™tu informatycznego i oprogramowania firmy: EMC Computers o wartoÅ›ci netto 409 267,00 EURO, na dzieÅ„ przekazania raportu kwota ta stanowi równowartość 1 802 616,50 zÅ‚otych wg Å›redniego kursu ogÅ‚aszanego przez NBP w dniu publikacji raportu.
Usługi gwarancyjne zawarte w umowie:
1. B3System w ramach gwarancji zobowiÄ…zuje siÄ™, w przypadku ujawnienia wad do bezpÅ‚atnego przywrócenia peÅ‚nej sprawnoÅ›ci sprzÄ™tu. UsÅ‚ugi gwarancyjne bÄ™dÄ… realizowane przez SpóÅ‚kÄ™ B3System na zasadach: 7 dni w tygodniu, 24 godz. na dobÄ™, czas naprawy – 24 godz., przez okres 36 miesiÄ™cy;
2. B3System przystąpi do naprawy gwarancyjnej po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym.
Serwis pogwarancyjny:
B3System zobowiązuje się do świadczenia, na życzenie Kupującego płatnego serwisu pogwarancyjnego, oraz zobowiązuje się do sprzedaży na życzenie Kupującego części zamiennych do zakupionego sprzętu przez okres 3 lat po upływie gwarancji, na zasadach określonych w odrębnych umowach.
Warunki umowy nakładają na B3System odpowiedzialność odszkodowawczą za:
- niedotrzymanie terminu realizacji dostawy B3System zapÅ‚aci KupujÄ…cemu karÄ™ umownÄ… w wysokoÅ›ci 0,2% wartoÅ›ci netto niezrealizowanej partii dostawy i nie zainstalowanego sprzÄ™tu za każdy dzieÅ„ opóźnienia,
- w przypadku przekroczenia terminów przystÄ…pienia do napraw gwarancyjnych KupujÄ…cy ma prawo obciążyć B3System karÄ… umownÄ… w wysokoÅ›ci 0,2 % wartoÅ›ci netto dotkniÄ™tego wadÄ… sprzÄ™tu, odpowiednio za każdÄ… godzinÄ™ zwÅ‚oki, od godziny nastÄ™pnej po godzinie, w której naprawa winna być rozpoczÄ™ta, Kary umowne z tego tytuÅ‚u naliczane bÄ™dÄ… w okresach kwartalnych w wartoÅ›ciach skumulowanych na koniec każdego kwartaÅ‚u.
- Kupujący ma prawo obciążyć B3System karą umowną w wysokości 10% wartości netto umowy w razie zwłoki w realizacji umowy większej niż 10 dni.
Ponadto w umowie określono, iż:
- strona odstÄ™pujÄ…ca od Umowy z powodu okolicznoÅ›ci, za które odpowiedzialność ponosi druga strona ma prawo obciążyć drugÄ… stronÄ™ karÄ… umownÄ… w wysokoÅ›ci 10 % wartoÅ›ci netto sprzÄ™tu objÄ™tego odstÄ…pieniem od umowy.
- kary umowne mogą być naliczane niezależnie od siebie.
- KupujÄ…cy zapÅ‚aci B3System odsetki ustawowe za każdy dzieÅ„ opóźnienia w pÅ‚atnoÅ›ciach.
Umowa zostaÅ‚a uznana za znaczÄ…cÄ… ze wzglÄ™du na wartość umowy przekraczajÄ…cÄ… 10% kapitaÅ‚ów wÅ‚asnych SpóÅ‚ki na dzieÅ„ 31.03.2009 r.
| |
|