| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 32 | / | 2009 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2009-07-03 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| B3SYSTEM | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Zawarcie znaczÄ…cej umowy | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
|
Zgodnie z § 5 ust. 1 pkt. 3 RozporzÄ…dzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartoÅ›ciowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa paÅ„stwa niebÄ™dÄ…cego paÅ„stwem czÅ‚onkowskim, ZarzÄ…d B3System S.A. informuje, że w dniu 03 lipca 2009 roku podpisaÅ‚ UmowÄ™ z Bankiem Polska Kasa Opieki S.A. z siedzibÄ… w Warszawie przy ul. Grzybowskiej 53/57 (KupujÄ…cym) na sprzedaż, dostarczenie i instalacjÄ™ oraz wykonywanie serwisu gwarancyjnego sprzÄ™tu informatycznego i oprogramowania firmy: IBM o wartoÅ›ci netto 6 219 668,00 PLN. Do ceny doliczony bÄ™dzie podatek VAT w wysokoÅ›ci ustawowej.
Należność zostanie uregulowana w terminie 30 dni od otrzymania faktury VAT przez Kupującego.
Usługi gwarancyjne zawarte w umowie:
1. B3System S.A. w ramach gwarancji zobowiÄ…zuje siÄ™, w przypadku ujawnienia wad do bezpÅ‚atnego przywrócenia peÅ‚nej sprawnoÅ›ci sprzÄ™tu. UsÅ‚ugi gwarancyjne bÄ™dÄ… realizowane przez SpóÅ‚kÄ™ B3system na zasadach: 7 dni w tygodniu, 24 godz. na dobÄ™, czas naprawy – 24 godz., przez okres 36 miesiÄ™cy;
2. B3SystemS.A. przystąpi do naprawy gwarancyjnej po uprzednim zgłoszeniu faxowym oraz konsultacji telefonicznej;
3. SpóÅ‚ka dostarczy na wymieniony w ramach gwaranci sprzÄ™t nowÄ… kartÄ™ gwarancyjnÄ…;
4. B3System S.A. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu gwarancji w przypadkach:
- nieprzestrzegania zasad podanych w instrukcji,
- użytkowania sprzętu niezgodnie z przeznaczeniem,
- szkód spowodowanych dziaÅ‚aniem siÅ‚y wyższej lub niedopuszczalnymi modyfikacjami wprowadzonymi w sprzÄ™cie bez autoryzacji, bÄ…dź też dokonywaniem napraw przez osoby nieupoważnione przez B3System S.A.
- naruszenia plomb zabezpieczajÄ…cych.
5. Uszkodzone dyski twarde po wymianie przez B3System S.A., stają się jej własnością
i zostanÄ… zwrócone przez KupujÄ…cego niezwÅ‚ocznie po usuniÄ™ciu znajdujÄ…cych siÄ™ tam istotnych z punktu widzenia KupujÄ…cego danych.
Serwis pogwarancyjny:
B3System S.A. zobowiązuje się do świadczenia, na życzenie Kupującego płatnego serwisu pogwarancyjnego, oraz zobowiązuje się do sprzedaży na życzenie Kupującego części zamiennych do zakupionego sprzętu przez okres 2 lat po upływie gwarancji, na zasadach określonych w odrębnych umowach.
Warunki umowy nakÅ‚adajÄ… na SpóÅ‚kÄ™ B3System S.A. odpowiedzialność odszkodowawczÄ… za:
- niedotrzymanie terminu realizacji dostawy B3System S.A. zapÅ‚aci KupujÄ…cemu karÄ™ umownÄ… w wysokoÅ›ci 0,2% wartoÅ›ci netto niezrealizowanej partii dostawy i nie zainstalowanego sprzÄ™tu za każdy dzieÅ„ opóźnienia,
- Kupujący ma prawo obciążyć B3System S.A. karą umowną w wysokości 10% wartości netto umowy w razie zwłoki w realizacji umowy większej niż 10 dni.
Ponadto w umowie określono, iż:
- strona odstÄ™pujÄ…ca od Umowy z powodu okolicznoÅ›ci, za które odpowiedzialność ponosi druga strona ma prawo obciążyć drugÄ… stronÄ™ karÄ… umownÄ… w wysokoÅ›ci 10 % wartoÅ›ci netto sprzÄ™tu objÄ™tego odstÄ…pieniem od umowy.
- kary umowne mogą być naliczane niezależnie od siebie.
- KupujÄ…cy zapÅ‚aci B3System S.A. odsetki ustawowe za każdy dzieÅ„ opóźnienia w pÅ‚atnoÅ›ciach.
Umowa zostaÅ‚a uznana za znaczÄ…cÄ… ze wzglÄ™du na wartość umowy przekraczajÄ…cÄ… 10% kapitaÅ‚ów wÅ‚asnych SpóÅ‚ki na dzieÅ„ 31.03.2009 r.
| |
|