| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 73 | / | 2010 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2010-12-30 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| B3SYSTEM | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Zawarcie umowy znaczącej z firmą Polkomtel S.A. przez COPI S.A. - podmiot zależny od B3System S.A. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zgodnie z § 5 ust. 1 pkt. 3) RozporzÄ…dzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartoÅ›ciowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa paÅ„stwa niebÄ™dÄ…cego paÅ„stwem czÅ‚onkowskim, ZarzÄ…d B3System S.A. informuje, że w dniu 30 grudnia 2010 roku podmiot zależny od B3System S.A. - spóÅ‚ka COPI S.A. z siedzibÄ… w Warszawie, otrzymaÅ‚a umowÄ™ zawartÄ… dnia 29 grudnia 2010r. ze spóÅ‚kÄ… Polkomtel S.A. z siedzibÄ… w Warszawie, której przedmiotem jest sprzedaż i dostawa przez COPI S.A. do Polkomtel S.A. oprogramowania oraz realizacja usÅ‚ug informatycznych o wartoÅ›ci netto 5 470 000 zÅ‚.
Usługi gwarancyjne zawarte w Umowie:
UsÅ‚ugi gwarancji rozszerzonej Å›wiadczonej przez 5 lat, w ramach których do serwisu COPI bÄ™dzie należaÅ‚o m.in. przyjmowanie zgÅ‚oszeÅ„ serwisowych i wsparcie w j. polskim na poziomie 24/7/365 oraz dokonywanie okresowych przeglÄ…dów technicznych i instalacji poprawek optymalizacyjnych.
Umowa nakÅ‚ada na COPI S.A. odpowiedzialność w nastÄ™pujÄ…cym zakresie: - w przypadku opóźnienia w dotrzymaniu terminów realizacji przedmiotu Umowy, SpóÅ‚ka COPI S.A. zostanie obciążona karÄ… umownÄ… w wysokoÅ›ci 0,5% wartoÅ›ci wynagrodzenia netto przysÅ‚ugujÄ…cego COPI S.A. z tytuÅ‚u realizacji przedmiotu Umowy za każdy rozpoczÄ™ty dzieÅ„ opóźnienia. Natomiast w przypadku opóźnienia przekraczajÄ…cego 70 dni dla odbioru poszczególnych faz realizacji, Polkomtel S.A. ma prawo odstÄ…pić od Umowy, naliczajÄ…c jednoczeÅ›nie karÄ™ umownÄ… w wysokoÅ›ci 25% wynagrodzenia należnego COPI S.A. oraz żądać od COPI S.A. zwrotu zapÅ‚aconego wynagrodzenia i zabrania na wÅ‚asny koszt dostarczonych produktów, z zastrzeżeniem uprzedniego wyznaczenia COPI S.A. 20 - dniowego terminu na wÅ‚aÅ›ciwe zakoÅ„czenie danej fazy i jego bezskutecznego upÅ‚ywu; - w przypadku, gdy dostarczone produkty informatyczne nie bÄ™dÄ… speÅ‚niaÅ‚y wymogów krytycznych i funkcjonalnych okreÅ›lonych w Umowie, Polkomtel S.A. ma prawo odstÄ…pić od Umowy, naliczajÄ…c jednoczeÅ›nie karÄ™ umownÄ… w wysokoÅ›ci 25% wynagrodzenia należnego COPI S.A. oraz żądać od COPI S.A. zwrotu zapÅ‚aconego wynagrodzenia i zabrania na wÅ‚asny koszt dostarczonych produktów; - w przypadku opóźnieÅ„ w realizacji Å›wiadczeÅ„ gwarancyjnych Polkomtel S.A. ma prawo do naliczenia kar umownych w wysokoÅ›ci 0,04% wynagrodzenia netto przysÅ‚ugujÄ…cego COPI S.A. z tytuÅ‚u realizacji przedmiotu Umowy za każdÄ… rozpoczÄ™tÄ… godzinÄ™ przestoju w pracy ponad gwarantowany termin naprawy; - W przypadku zaistnienia siÅ‚y wyższej kary umowne nie bÄ™dÄ… naliczane - Polkomtel S.A. może dochodzić odszkodowania z tytuÅ‚u szkód spowodowanych nienależytym wykonaniem przez COPI S.A. przedmiotu Umowy, w tym z tytuÅ‚u kar umownych, do wysokoÅ›ci ustalonego wynagrodzenia netto. - COPI S.A. nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za szkody polegajÄ…ce na utracie danych, niemożliwoÅ›ci ich wykorzystywania i kosztach ich odtwarzania oraz za wszelkie szkody wynikajÄ…ce z dziaÅ‚ania lub zaniechania Polkomtel S.A.. - Odpowiedzialność z tytuÅ‚u utraconych korzyÅ›ci zostaÅ‚a w Umowie wyÅ‚Ä…czona.
Kryterium uznania umowy za znaczÄ…cÄ… stanowi jej wartość netto przekraczajÄ…ca 10% kapitaÅ‚ów wÅ‚asnych B3System S.A. wedÅ‚ug stanu na dzieÅ„ 30.09.2010 roku .
| |
|