| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 46 | / | 2007 | mr |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2007-11-23 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| BAKALLAND S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| ZÅ‚ożenie przez SpóÅ‚kÄ™ wniosku do SÄ…du o utworzenie samodzielnego oddziaÅ‚u SpóÅ‚ki | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d SpóÅ‚ki Bakalland SA informuje, że w dniu dzisiejszym tj: 23.11.2007r. zostaÅ‚ zÅ‚ożony wniosek do SÄ…du dotyczÄ…cy stworzenia wyodrÄ™bnionego oddziaÅ‚u dedykowanego do zarzÄ…dzania markami bÄ™dÄ…cymi miÄ™dzy innymi wÅ‚asnoÅ›ciÄ… Bakalland S.A. Decyzja ZarzÄ…du wynika ze strategii dÅ‚ugoterminowego inwestowania w marki i podyktowana jest zmianami na rynkach konsumenckich, na których znaki towarowe i sposób ich postrzegania przez klientów docelowych odgrywajÄ… coraz wiÄ™kszÄ… rolÄ™ w decyzjach zakupowych.
Celem nowo tworzonego oddziaÅ‚u jest zarzÄ…dzanie markami w sposób:
-adekwatny do oczekiwaÅ„ i potrzeb ich konsumentów,
-przekÅ‚adajÄ…cy siÄ™ na wzrost wartoÅ›ci sprzedaży produktów spóÅ‚ki,
-umożliwiający jej pozacenowe konkurowanie z innymi przedsiębiorstwami operującymi w danych kategoriach produktowych.
- pozwalajÄ…cy na zabezpieczenie siÄ™ przed towarami podrabianymi.
Celem zarzÄ…dzania asortymentem dostÄ™pnym pod markami Grupy Bakalland jest rozwój na niegenerycznych kategoriach produktowych, w których marka jest istotnym czynnikiem decyzji zakupowych konsumenta.
| |
|