| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 6 | / | 2007 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2007-04-06 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| BEDZIN | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Zawarcie przez Elektrociepłownię "Będzin" S.A. znaczącej umowy | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd Elektrociepłowni “Będzin" S.A. z siedzibą w Będzinie, podaje do wiadomości, że w dniu 5 kwietnia 2007 r. pomiędzy:
- Elektrociepłownią "Będzin" S.A. z siedzibą w Będzinie przy ulicy Małobądzkiej 141, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Katowicach, Wydział Gospodarczy pod nr 0000064511, o kapitale zakładowym15 746 000 PLN w całości wpłaconym, o numerze identyfikacji podatkowej NIP: 625-000-76-15, zwanym dalej Zamawiającym,
a
- Zakładami Remontowymi Energetyki Katowice S.A. z siedzibą w Katowicach przy ulicy Generała Z.W. Jankego 13 wpisanymi do Rejestru Przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Katowicach, Wydział Gospodarczy pod nr 0000076761, o kapitale zakładowym 18 000 000 PLN w całości wpłaconym, o numerze identyfikacji podatkowej NIP: 634-019-75-88, zwanymi dalej Wykonawcą,
została zawarta umowa na dostawę i wymianę ładowarko-zwałowarki układu nawęglania Elektrociepłowni "Będzin" S.A. o wartości 5 244 000 PLN ( bez podatku VAT).
Czas trwania realizacji zawartej umowy wynosi zgodnie z harmonogramem prac objętych umową 14 miesięcy od daty podpisania umowy.
Zamówienie swoim zakresem w szczególności obejmuje: -Dostawę nowej ładowarko-zwałowarki z wyposażeniem; -Podłączenie jej do zasilania, uruchomienie, ruch próbny oraz dokonanie pomiarów gwarancyjnych; -Modernizację istniejącego podtorza ładowarko-zwałowarki w zakresie umożliwiającym poprawną eksploatację nowej ładowarko – zwałowarki w okresie jej żywotności; -Opracowanie niezbędnych dokumentacji technicznych i technologicznych; -Prace rozbiórkowo - demontażowe; -Przygotowanie i likwidację miejsca realizacji Przedmiotu Zamówienia wraz z zagospodarowaniem odpadów; -Dostawę materiałów i surowców niezbędnych do rozruchu i uruchomienia ładowarko-zwałowarki z wyłączeniem nosiwa – węgla i energii elektrycznej; -Przeszkolenie personelu Zamawiającego.
Warunki płatności
1.Wynagrodzenie będzie płatne na podstawie faktur wystawionych po zrealizowaniu określonych części Przedmiotu Zamówienia. Podstawą wystawienia faktury jest częściowy protokół odbioru bądź Protokół Odbioru końcowego.
2.Zamawiający w terminie trzech tygodni od daty podpisania Umowy przez strony zobowiązał się do przekazania zaliczki na poczet realizacji Przedmiotu Zamówienia w wysokości 10 % wartości Umowy tj. kwoty 524.400,00 ( słownie: pięćset dwadzieścia cztery tysiące czterysta), która będzie rozliczona w kolejnych płatnościach.
3.W 2007 roku rozliczenie zaawansowania prac na podstawie protokołów odbioru częściowego wyniesie 75% Ceny Umowy, o ile Strony nie uzgodnią inaczej.
Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na wykonany Przedmiot Zamówienia liczonej od dnia podpisania Protokołu Odbioru końcowego.
Umowa przewiduje m.in. następujące uregulowania w zakresie kar umownych:
1.Sumaryczna wysokość kar nie może przekroczyć 15% ceny umownej.
2.Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego zwolnić się od usunięcia wady lub usterki Przedmiotu Zamówienia poprzez zapłatę kary umownej czy też odszkodowania.
Ponadto w umowie przewidziano następujące zabezpieczenia:
1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania Umowy w wysokości 10% Ceny Umowy.
2.Zabezpieczenie Wykonawca wnosi w jednej lub w formach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
Umowę uznano za znaczącą ze względu na fakt, że wartość umów zawartych z Wykonawcą w okresie ostatnich 12 miesięcy przekracza wartość 10% kapitału zakładowego Spółki.
Łączna wartość wszystkich umów zawartych ze ZRE Katowice S.A. w okresie ostatnich 12 miesięcy wyniosła 7 781 724,76 PLN (bez podatku VAT).
Podstawa prawna:
RMF §5 pkt.1. 3), §9.
| |
|