| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 18 | / | 2012 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2012-12-19 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| BETACOM | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Betacom S.A. Podpisanie znaczącej umowy | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd Betacom S.A. podaje do publicznej wiadomości informację o otrzymaniu w dniu 19 grudnia 2012r. podpisanej umowy z Bankiem Ochrony Środowiska Spółką Akcyjną z siedzibą w Warszawie, al. Jana Pawła II 12.
Przedmiotem umowy jest oferowanie przez Betacom jako Partnera Handlowego IBM i Reselera IBM na rzecz Banku pakietu usług serwisu sprzętu i oprogramowania IBM.
Łączna wartość umowy wynosi 10 362 000,00 zł netto ( słownie: dziesięć milionów trzysta sześćdziesiąt dwa tysiące złotych).
Termin obowiązywania umowy: od 01.01.2013 r. do 31.12.2015r.
Odpowiedzialność Betacom z tytułu realizacji Umowy ograniczona jest odrębnie dla każdego zakresu przedmiotu Umowy w następujący sposób:
Bank ma prawo żądać zapłaty kary umownej w wysokości 3% miesięcznej opłaty serwisowej dla danej Maszyny za każdą godzinę zwłoki w przypadku przekroczenia określonego czasu naprawy, jednakże jednorazowo nie więcej niż 50% miesięcznej opłaty serwisowej za daną maszynę; łączna całkowita odpowiedzialność z tytułu kar umownych ze wszystkich przypadków objętych niniejszym podpunktem, przypadających w okresie 12 miesięcy i ewentualnej odpowiedzialności odszkodowawczej wynikającej z Umowy nie może przekroczyć 10% wartości netto rocznej opłaty serwisowej.
Bank ma prawo żądać zapłaty kary umownej w wysokości 0,2% wartości niezrealizowanej dostawy za każdy dzień opóźnienia. Łączna całkowita odpowiedzialności z tytułu kar umownych ze wszystkich przypadków z objętych niniejszym podpunktem przypadających w okresie obowiązywania Umowy i ewentualnej odpowiedzialności wynikającej z Umowy nie może przekroczyć 2% wartości całkowitego wynagrodzenia netto.
Bank ma prawo żądać zapłaty kary umownej w wysokości 0,2% wartości niezrealizowanej dostawy za każdy dzień opóźnienia. Łączna całkowita odpowiedzialności z tytułu kar umownych ze wszystkich przypadków objętych niniejszym podpunktem przypadających w okresie obowiązywania Umowy i ewentualnej odpowiedzialności wynikającej z Umowy nie może przekroczyć 2% wartości całkowitego wynagrodzenia.
Bank ma prawo żądać zapłaty kary umownej w wysokości 2% miesięcznej netto opłaty serwisowej dla danej maszyny za każdą godzinę zwłoki w przypadku przekroczenia określonego czasu naprawy, jednakże jednorazowo nie więcej niż 40% miesięcznej opłaty serwisowej za daną maszynę; łączna całkowita odpowiedzialność z tytułu kar umownych ze wszystkich przypadków objętych niniejszym podpunktem, przypadających w okresie 12 miesięcy nie może przekroczyć 8% wartości netto rocznej opłaty serwisowej.
Kryterium uznania umowy za znaczącą jest wartość umowy przekraczająca 10% przychodów ze sprzedaży Spółki.
| |
|