|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| | Raport bieżący nr | 21 | / | 2014 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Data sporzÄ…dzenia: | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Skrócona nazwa emitenta |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| BETACOM |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Temat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Zawarcie znaczÄ…cej umowy |
|
| Podstawa prawna |
|
|
|
|
|
|
|
|
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Treść raportu: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Zgodnie z par. 5 ust. 1 pkt 3) RozporzÄ…dzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych (…), ZarzÄ…d BETACOM S.A. informuje, że w dniu 18 sierpnia 2014 roku SpóÅ‚ka podpisaÅ‚a UmowÄ™ na dostarczenie urzÄ…dzeÅ„ oraz licencji na oprogramowanie wraz z 36 miesiÄ™cznÄ… gwarancjÄ… oraz usÅ‚ugami wdrożeniowymi na potrzeby modernizacji i rozbudowy infrastruktury techniczno-systemowej w zwiÄ…zku z rozwojem platformy EWD z ZakÅ‚adem UbezpieczeÅ„ SpoÅ‚ecznych z siedzibÄ… w Warszawie (dalej: ZUS), na kwotÄ™ brutto 7,4 mln PLN. W okresie ostatnich 12 miesiÄ™cy SpóÅ‚ka podpisaÅ‚a z ZUS Umowy na Å‚Ä…cznÄ… kwotÄ™ brutto 44,1 mln PLN. UmowÄ… o najwiÄ™kszej wartoÅ›ci jest Umowa na dostawÄ™ licencji na bezterminowe użytkowanie oprogramowania serwerowego, klienckiego oraz licencji dostÄ™powych na kwotÄ™ 19,9 mln PLN z dnia 18 wrzeÅ›nia 2013 roku.
Umowa bÄ™dzie realizowana w nastÄ™pujÄ…cych terminach: 1.Termin realizacji dostawy sprzÄ™tu, licencji i noÅ›ników oprogramowania – do 4 tygodni od daty zawarcia umowy. 2.Termin realizacji usÅ‚ugi wdrożenia (instalacji i konfiguracji) – do 2 miesiÄ™cy od daty podpisania umowy.
Powyższa Umowa zawiera nastÄ™pujÄ…ce kary umowne: 1 .W przypadku opóźnienia terminu realizacji dostawy sprzÄ™tu, licencji i noÅ›ników oprogramowania, Wykonawca zapÅ‚aci karÄ™ umownÄ… w wysokoÅ›ci 0,05% Å‚Ä…cznego wynagrodzenia brutto, za każdy rozpoczÄ™ty kalendarzowy dzieÅ„ opóźnienia. 2. Wprzypadku opóźnienia terminu realizacji usÅ‚ugi wdrożenia, Wykonawca zapÅ‚aci karÄ™ umownÄ… w wysokoÅ›ci 0,02% Å‚Ä…cznego wynagrodzenia brutto, za każdy rozpoczÄ™ty kalendarzowy dzieÅ„ opóźnienia. 3 W przypadku, gdy opóźnienie terminu realizacji usÅ‚ugi wdrożenia przekroczy 21 dni, ZUS zastrzega sobie prawo odstÄ…pienia od Umowy. W takim przypadku Wykonawca zapÅ‚aci karÄ™ umownÄ… w wysokoÅ›ci 20% Å‚Ä…cznego wynagrodzenia brutto, niezależnie od pozostaÅ‚ych kar umownych. 4. Każda ze Stron może odstÄ…pić od umowy z ważnych powodów. W przypadku odstÄ…pienia od umowy przez WykonawcÄ™ z przyczyn niezależnych od ZamawiajÄ…cego, Wykonawca zapÅ‚aci ZamawiajÄ…cemu karÄ™ umownÄ… w wysokoÅ›ci 20% Å‚Ä…cznego wynagrodzenia brutto. 5. W przypadku opóźnienia terminu przedÅ‚ożenia w formie papierowej i elektronicznej projektu instalacji i konfiguracji urzÄ…dzeÅ„ oraz oprogramowania wraz z harmonogramem czasowym dostawy oraz instalacji i konfiguracji urzÄ…dzeÅ„, Wykonawca zapÅ‚aci ZamawiajÄ…cemu karÄ™ umownÄ… w wysokoÅ›ci 1.000,00 zÅ‚, za każdy rozpoczÄ™ty kalendarzowy dzieÅ„ opóźnienia. 6. W przypadku opóźnienia terminu naprawy urzÄ…dzeÅ„, Wykonawca zapÅ‚aci ZamawiajÄ…cemu karÄ™ umownÄ… w wysokoÅ›ci 15.000,00 zÅ‚, za każdÄ… rozpoczÄ™tÄ… godzinÄ™ opóźnienia. 7. W przypadku opóźnienia terminu reakcji, Wykonawca zapÅ‚aci ZamawiajÄ…cemu karÄ™ umownÄ… w wysokoÅ›ci 2.000,00 zÅ‚, za każdÄ… rozpoczÄ™tÄ… godzinÄ™ opóźnienia. 8. W przypadku opóźnienia terminu potwierdzenia przyjÄ™cia zgÅ‚oszenia, Wykonawca zapÅ‚aci ZamawiajÄ…cemu karÄ™ umownÄ… w wysokoÅ›ci 500,00 zÅ‚, za każde rozpoczÄ™te 30 minut opóźnienia. 9. W przypadku opóźnienia przez WykonawcÄ™ terminu integracji systemu obsÅ‚ugi zgÅ‚oszeÅ„ ZamawiajÄ…cego z systemem obsÅ‚ugi zgÅ‚oszeÅ„ Wykonawcy, Wykonawca zapÅ‚aci ZamawiajÄ…cemu karÄ™ umownÄ… w wysokoÅ›ci 500,00 zÅ‚, za każdy rozpoczÄ™ty kalendarzowy dzieÅ„ opóźnienia. 10. W przypadku opóźnienia terminu wymiany urzÄ…dzenia, Wykonawca zapÅ‚aci karÄ™ umownÄ… w wysokoÅ›ci 2.000.00 zÅ‚, za każdy rozpoczÄ™ty dzieÅ„ kalendarzowy opóźnienia. 11. W przypadku przekroczenia terminu przesÅ‚ania skanu podpisanego Formularza wykonania zgÅ‚oszenia serwisowego do systemu obsÅ‚ugi zgÅ‚oszeÅ„ ZamawiajÄ…cego, Wykonawca zapÅ‚aci ZamawiajÄ…cemu karÄ™ umownÄ… w wysokoÅ›ci 100,00 zÅ‚, za każdy dzieÅ„ kalendarzowy opóźnienia. 12. W przypadku przekroczenia terminów okresowych przeglÄ…dów systemów i konfiguracji, Wykonawca zapÅ‚aci ZamawiajÄ…cemu karÄ™ umownÄ… w wysokoÅ›ci 2.000,00 zÅ‚, za każdy rozpoczÄ™ty kalendarzowy dzieÅ„ opóźnienia. 13. W przypadku naruszenia zasad bezpieczeÅ„stwa informacji, Wykonawca zapÅ‚aci ZamawiajÄ…cemu karÄ™ umownÄ… w wysokoÅ›ci 5 % Å‚Ä…cznego wynagrodzenia brutto, za każdy przypadek ujawnienia informacji chronionych. 14. W przypadku, gdy szkoda powstaÅ‚a po stronie ZamawiajÄ…cego przewyższa zastrzeżone kary umowne, ZamawiajÄ…cy ma prawo żądać odszkodowania uzupeÅ‚niajÄ…cego na zasadach ogólnych. 15. W razie wystÄ…pienia istotnej zmiany okolicznoÅ›ci powodujÄ…cej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można byÅ‚o przewidzieć w chwili zawarcia umowy, ZamawiajÄ…cy może odstÄ…pić od umowy w terminie 30 dni od powziÄ™cia wiadomoÅ›ci o powyższych okolicznoÅ›ciach. W tym przypadku Wykonawca może żądać jedynie zapÅ‚aty z tytuÅ‚u zrealizowanej części umowy. 16. ZamawiajÄ…cy ma prawo do potrÄ…cania kar umownych z należnego wynagrodzenia (faktury) lub zabezpieczenia należytego wykonania umowy bez potrzeby uzyskania zgody Wykonawcy. 17. Kary umowne opisane powyżej mogÄ… ulec Å‚Ä…czeniu z różnych tytuÅ‚ów.
Umowa nie zawiera innych specyficznych warunków odbiegajÄ…cych od warunków powszechnie stosowanych dla tego typu umów.
Kryterium uznania Umowy za znaczÄ…cÄ… jest Å‚Ä…czna wartość Umów podpisanych z jednym kontrahentem w okresie 12 miesiÄ™cy przekraczajÄ…ca 10% przychodów ze sprzedaży SpóÅ‚ki.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|