| KOMISJA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I GIEŁD | |
|
| | Raport bieżący nr | 41 | / | 2006 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2006-04-28 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| BIOTON | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Zawarcie umów pomiędzy BIOTON S.A. i Bausch & Lomb Polska Sp. z o.o. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| BIOTON S.A. ("Spółka") informuje, że w dniu 27.04.2006 r. Spółka zawarła ze spółką Bausch & Lomb Polska
Sp. z o.o. ("Bausch & Lomb"):
• umowę o świadczenie usług marketingowych dotyczącą "Biodacyny" oftalmicznej (krople oczne) ("Umowa I"). Na podstawie Umowy I Bausch & Lomb będzie promował i reklamował "Biodacynę" wytwarzaną przez Spółkę,
• umowę o dystrybucję i marketing dwóch innych produktów oftalmicznych ("Umowa II"). Zgodnie z Umową II Bausch & Lomb będzie prowadził dystrybucję, marketing i reklamę produktów wytwarzanych przez Spółkę; dystrybucja produktów oftalmicznych na podstawie Umowy II rozpocznie się przed upływem IV kwartału 2006 r.
Wartość sprzedaży na rynku polskim grup produktów, do których zaliczają się preparaty objęte Umowami, wyniosła w 2005 r. ponad 40 mln PLN.
Dzięki współpracy ze spółką Bausch & Lomb, która jest jednym z liderów na rynku produktów oftalmologicznych, Spółka uzyskuje perspektywę uzyskania znacznych przychodów ze sprzedaży bez konieczności inwestowania w budowę odrębnej struktury promocyjnej. | |
|