| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 33 | / | 2011 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2011-09-07 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| BMPAG | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Nabycie udziaÅ‚ów w polskiej spóÅ‚ce Instream Media | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| bmp media investors AG (ISIN DE0003304200) objęła w dniu 02.09.2011 w ramach podwyższenia kapitału 25,4% udział w sieci reklamy in-video, Instream Media sp. z o.o.
Instream Media oferuje powierzchniÄ™ reklamowÄ… miÄ™dzynarodowych wydawców koncentrujÄ…c siÄ™ na generowanym z Polski ruchu. Do partnerów sieci doÅ‚Ä…czajÄ… także coraz liczniejsi polscy wydawcy. Instream Media obsÅ‚uguje zarówno kampanie video, jak i kampanie z wykorzystaniem formatów display‘owych dla polskich i miÄ™dzynarodowych brandów wykorzystujÄ…c najnowsze technologie adserwerowe i analityczne.
bmp media investors już od 1999 roku inwestuje w dynamicznie rozwijajÄ…ce siÄ™ polskie firmy. Instream Media jest czternastÄ… już inwestycjÄ… spóÅ‚ki w Polsce. bmp odniosÅ‚o sukces w tym kraju w przypadku takich spóÅ‚ek z branży mediów i usÅ‚ug marketingowych jak K2 Internet, Pomocni, Bankier, IDS, Nokaut, SklepyFirmowe i ACR.
Jens Spyrka, CzÅ‚onek ZarzÄ…du bmp media investors AG: " Razem z zaÅ‚ożycielami SpóÅ‚ki, z którymi wspóÅ‚pracujemy przy innych projektach inwestycyjnych już od lat, chcemy rozwijać wiodÄ…cÄ… pod wzglÄ™dem jakoÅ›ci ofertÄ™ reklamy w formacie ruchomych obrazów i oczekujemy bardzo dynamicznego wzrostu w tym stosunkowo mÅ‚odym segmencie rynku.“
Tomasz Teodorczyk, co-founder Instream Media: "Bardzo siÄ™ cieszymy z pozyskania tak doÅ›wiadczonego partnera jak bmp media investors. Wierzymy, że nasza unikalna oferta oraz dÅ‚ugoletnie doÅ›wiadczenie bmp na polskim rynku mediów online, pozwolÄ… nam na znaczne zwiÄ™kszenie dynamiki rozwoju. Chcemy sie skupić przede wszystkim na rozwoju siÅ‚ sprzedaży, a także afiliacji polskich wydawców treÅ›ci video.“
Podstawa prawna: Art. 56 ust. 6 ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spóÅ‚kach publicznych z późn. zm.
| |
|