| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 19 | / | 2011 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2011-06-16 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| BMPAG | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Podwyższenie kapitaÅ‚u, realizacja objÄ™cia udziaÅ‚ów w spóÅ‚ce brand eins | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| SpóÅ‚ka inwestycyjna bmp AG (ISIN DE0003304200) z sukcesem zrealizowaÅ‚a objÄ™cie Å‚Ä…cznie 35,23% udziaÅ‚ów w brand eins Medien AG. 6,53% udziaÅ‚ów bmp nabyÅ‚a jeszcze wiosnÄ… 2011 r., a obecnie objęła kolejne 28,70% w zamian za wkÅ‚ad gotówkowy oraz akcje bmp AG. ZwiÄ…zane z tym podwyższenie kapitaÅ‚u bmp AG zostaÅ‚o wpisane do Rejestru handlowego w dniu 14.06.2011 r. KapitaÅ‚ zakÅ‚adowy bmp AG podniesiono z kwoty 17.500.000,00 EUR do obecnie 18.819.250 EUR.
"JesteÅ›my dumni, że dziÄ™ki brand eins Medien AG pozyskaliÅ›my dla naszego portfela jeden z wiodÄ…cych miesiÄ™czników gospodarczych, który chcemy aktywnie wspierać w procesie jego dalszego wzrostu", mówi Oliver Borrmann, prezes zarzÄ…du bmp AG. "Szczególnie cieszy nas fakt, że dziÄ™ki temu osiÄ…gnÄ™liÅ›my prawdziwy Proof of Concept dla naszej strategii polegajÄ…cej na akwizycji udziaÅ‚ów w wyróżniajÄ…cych siÄ™ spóÅ‚kach z branży mediów także w zamian za wydawanie akcji bmp AG".
ZaÅ‚ożona w 1999 roku spóÅ‚ka brand eins Media AG wydaje odnoszÄ…cy najwiÄ™ksze sukcesy w kioskach niemiecki miesiÄ™cznik gospodarczy "brand eins" i wspólnie ze swojÄ… spóÅ‚kÄ… zależnÄ… brand eins Wissen także inne liczne publikacje, jak na przykÅ‚ad rocznik "Die Welt in Zahlen" (Åšwiat w liczbach) wydawany wspólnie z partnerem Statista.
Podstawa prawna: Art. 56 ust. 6 ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spóÅ‚kach publicznych z późn. zm.
| |
|