pieniadz.pl

bmp AG
bmp sfinansuje MBR Targeting

09-07-2012


KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 15 / 2012
Data sporzÄ…dzenia: 2012-07-09
Skrócona nazwa emitenta
BMPAG
Temat
bmp sfinansuje MBR Targeting
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:

Celowo & pewnie: MBR Targeting GmbH pomyślnie zamyka pierwszą rundę finansową

Utworzona we wrzeÅ›niu 2011 r. berliÅ„ska spóÅ‚ka targetingowa MBR Targeting GmbH otrzymuje od VC Fonds Technologie Berlin, bmp media investors AG (ISIN DE0003304200), od Dirka Freytaga oraz od dwóch innych AnioÅ‚ów Biznesu kapitaÅ‚ na rozwój w kwocie szeÅ›ciocyfrowej, aby umożliwić jej szeroko zakrojone wejÅ›cie na rynek. WiÄ™kszość udziaÅ‚ów w przedsiÄ™biorstwie zostaje u menedżerów Pablo Metza i Christopha Tavana oraz u pozostaÅ‚ych zaÅ‚ożycieli.

MBR Targeting opracowaÅ‚a wÅ‚asnÄ… technologiÄ™ umożliwiajÄ…cÄ…, za pomocÄ… procedur, algorytmów i programów analizy danych, prezentowanie reklamy i produktów w Internecie w czasie rzeczywistym, dostosowanych do danego użytkownika bez zapisywania indywidualnego zachowania użytkownika. Za pomocÄ… nowatorskiej procedury targetingowej firma zwiÄ™ksza wagÄ™ ukierunkowanej reklamy i propozycji produktowych, a tym samym przyczynia siÄ™ znacznie do sukcesu swych klientów: wydajnego wykorzystania Å›rodków w celu pozyskania klientów i zwiÄ™kszenia obrotów.

Przy okazji rundy finansowej Pablo Metz stwierdziÅ‚: "Cieszymy siÄ™ z wejÅ›cia tego doÅ›wiadczonego krÄ™gu inwestorów z szerokÄ… sieciÄ… kontaktów i dziÄ™kujemy za zaufanie do nas i do naszej mÅ‚odej spóÅ‚ki. Za pomocÄ… udostÄ™pnionych nam Å›rodków wzmocnimy sprzedaż miÄ™dzynarodowÄ…, wykorzystujÄ…c przy tym wspaniaÅ‚e kontakty. BÄ™dziemy dalej rozwijać technologicznie nasze oprogramowanie, przyspieszajÄ…c w szczególnoÅ›ci dalszÄ… integracjÄ™ adserwerów i rozwiÄ…zaÅ„ e-commerce.“

Jens Spyrka, CzÅ‚onek ZarzÄ…du bmp media investors AG, oÅ›wiadcza: "Targeting w dalszym ciÄ…gu odgrywa kluczowÄ… rolÄ™ w zakresie reklamy online i jest niezbÄ™dny dla reklamujÄ…cych, gdyż pozwala im na unikniÄ™cie strat wynikajÄ…cych z nadmiernego rozproszenia reklamy oraz na zwiÄ™kszenie stopy odbioru reklamy. PrzemysÅ‚ stawia, we wzmożonym stopniu, na rozwiÄ…zania targetingowe w zakresie reklamy online. Osoby decyzyjne wiedzÄ…, jakie korzyÅ›ci wynikajÄ… z tej technologii i jaki ma ona wpÅ‚yw. DziÄ™ki tej inwestycji bÄ™dziemy dalej koncentrować siÄ™ na tym jakże pasjonujÄ…cym rynku, dostrzegamy tu bardzo duże możliwoÅ›ci rozwoju.“

Dirk Freytag, przedsiÄ™biorca i uznany ekspert z dziedziny marketingu cyfrowego i reklamy twierdzi: "Dla mnie kwestia zwiÄ™kszenia wydajnoÅ›ci marketingu internetowego byÅ‚a zawsze istotna, jest ona również nieunikniona w rozwoju rynku. MBR Targeting umożliwia to dziÄ™ki swemu niezwykÅ‚emu rozwiÄ…zaniu, wkraczajÄ…c tym samym na niezwykle pasjonujÄ…cy i obiecujÄ…cy rynek komercyjnego wykorzystania Internetu.“

Clemens Kabel, prokurent IBB Beteiligungsgesellschaft mbH, dodaje: "Platformy e-commerce i reklamy online odnoszÄ… ogromne straty ze wzglÄ™du na zbyt duże rozproszenie, dlatego też rozwiÄ…zanie MBR Targeting zapewnia powodzenie Å›rodków reklamowych. PrzekonaÅ‚o nas, przede wszystkim, poÅ‚Ä…czenie mÅ‚odego, operatywnego zespoÅ‚u oraz ugruntowana wiedza fachowa zaÅ‚ożycieli ukierunkowanych na sukces gospodarczy.“



Podstawa prawna: Art. 56 ust. 6 ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów
finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spóÅ‚kach publicznych z późn. zm.

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm