| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 5 | / | 2013 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2013-03-21 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| BMPAG | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| bmp objęła udziały w department one GmbH | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| SpóÅ‚ka bmp media investors AG (ISIN DE0003304200) nabyÅ‚a w wyniku podwyższenia kapitaÅ‚u 45% udziaÅ‚ów spóÅ‚ki department one GmbH z siedzibÄ… w Berlinie. WypracowujÄ…ca zyski firma department one, oferuje swoim klientom peÅ‚en zakres usÅ‚ug w dziedzinie programów lojalnoÅ›ciowych i utrzymywania relacji z klientami. ZaÅ‚ożona w 2006 roku agencja, zrealizowaÅ‚a dotychczas ponad 100 kampanii i zdobyÅ‚a liczne krajowe i miÄ™dzynarodowe nagrody za swoje kreacje. department one doradza renomowanym markom, w tym Ferrero, McDonald's, AB InBev, L‘Oréal, Pepsico i Freixenet poczÄ…wszy od planowania kampanii wielokanaÅ‚owych po zintegrowanÄ… realizacjÄ™ w mediach online i offline. Firma wykorzystuje przy tym platformÄ™ technicznÄ… wÅ‚asnego opracowania w celu optymalizacji kampanii utrzymania relacji z klientami i uzyskiwania bardziej wymiernych wyników. Platforma obejmuje bogaty zestaw narzÄ™dzi do indywidualnej emisji kampanii dotyczÄ…cych aktywacji produktów oraz aktywacji w punkcie sprzedaż, akcji zbierania punktów, akcji bonusowych i lojalnoÅ›ciowych, jak również mechanik konkursowych i gier. Poza tym klienci mogÄ… korzystać z platformy do analizy swoich kampanii. Inwestycja bmp pozwoli firmie department one na dalszy technologiczny rozwój platformy i wzmocnienie zespoÅ‚u o kolejnych ekspertów.
"JednÄ… z najwiÄ™kszych wyzwaÅ„ nowoczesnego marketingu jest zarzÄ…dzanie mnóstwem kanaÅ‚ów poczÄ…wszy od mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, internetu i mediów mobilnych po klasyczne media i punkty sprzedaży. Wspólnie z naszymi klientami stworzyliÅ›my w tym celu platformÄ™, którÄ… dziÄ™ki wejÅ›ciu bmp, chcemy dalej rozwijać i bardziej intensywnie promować na rynku krajowym oraz miÄ™dzynarodowym", mówi Ulrich Pietsch, Prezes ZarzÄ…du department one GmbH.
"Trend idzie w kierunku coraz mocniejszej konwergencji mediów online i offline, co stawia marki przed koniecznoÅ›ciÄ… stworzenia zintegrowanych i coraz bardziej kompleksowych koncepcji komunikacyjnych. ZarzÄ…dzanie nimi uÅ‚atwiajÄ… narzÄ™dzia technologiczne. PrzekonaÅ‚y nas zintegrowana oferta, wyspecjalizowana wiedza i dotychczasowy rozwój department one. Bardzo cieszy nas potencjaÅ‚ wzrostu i potencjalne synergie w portfelu inwestycyjnym bmp", mówi Jens Spyrka, CzÅ‚onek ZarzÄ…du bmp media investors AG.
Podstawa prawna: Art. 56 ust. 6 ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spóÅ‚kach publicznych z późn. zm.
| |
|