| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 22 | / | 2013 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2013-12-11 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| BMPAG | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| BETEGY (iteelabs Sp. z o.o.), spółka portfelowa bmp, na ścieżce wzrostu dzięki "Sports & Data" | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| BETEGY przeznaczy środki z aktualnej rundy inwestycyjnej na zagraniczną ekspansję swoich usług i dalszy rozwój produktu w kierunku obszernej, opartej na wiedzy platformy prognostycznej dla kibiców piłki nożnej.
Z silnym nastawieniem na mundial w Brazylii, firma iteelabs Sp. z o.o, znana pod nazwą swojego produktu BETEGY, z sukcesem zamknęła rundę inwestycyjną. bmp media investors AG (ISIN DE0003304200) jest udziałowcem spółki od czerwca 2012 roku.
W wyniku rundy finansowania, która wycenia spółkę znacznie wyżej niż w momencie zakupu udziałów przez bmp 18 miesięcy temu, doszło do nieznacznego rozwodnienia udziałów bmp z 30% do niecałych 25% za sprawą nabycia udziałów przez prywatnego inwestora. Pozyskane środki zostaną przeznaczone zarówno na dalszy rozwój produktu i zagraniczną ekspansję, jak również na nawiązanie współpracy z kolejnymi partnerami z dziedziny B2B. BETEGY przekonała już do siebie klientów B2B, w tym ESPN, największą sieć sportową na świecie.
Serwis rekomendacyjny online BETEGY budował na podstawie dotychczasowego produktu rozwiązanie informatyczne "wszystko w jednym", dzięki któremu stał się centralnym źródłem głębszej wiedzy na temat meczów piłkarskich. Ponadto BETEGY rozszerzy od roku 2014 zbiór analizowanych danych, doda kolejne ligi piłkarskie do 20 istniejących w portfelu i zintensyfikuje w tym celu lokalizację produktu i marketingu.
Jens Spyrka, członek zarządu bmp media investors AG, mówi: "BETEGY opracowała dla swoich użytkowników pożądany produkt premium i prezentuje się jako interesujący partner dla międzynarodowych firm medialnych, które dzięki BETEGY mogą zaoferować swoim klientom dodatkowe, innowacyjne treści sportowe. Cieszymy się, że klienci z najwyższej ligi, tacy jak ESPN, stawiają w swoich segmentach premium na współpracę z BETEGY i spodziewamy się kolejnych ciekawych umów współpracy w związku z mundialem 2014."
Podstawa prawna: Art. 56 ust. 6 ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych z późn. zm.
| |
|