| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 7 | / | 2010 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2010-04-14 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| BMPAG | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| bmp Media Investors: Nowa inwestycja w Xamine Online Intelligence | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Firma bmp AG (GPW: BMPAG) informuje o nowej inwestycji dokonanej przez spóÅ‚kÄ™ zależnÄ… bmp Media Inwestors AG & Co. KGaA, wyspecjalizowanÄ… w dziedzinie mediów i usÅ‚ug marketingowych. Objęła ona 13 kwietnia 2010 r. w drodze podwyższenia kapitaÅ‚u 30% udziaÅ‚ów w Xamine GmbH GmbH z Monachium, firmie oferujÄ…cej rozwiÄ…zania Business Intelligence dla e-marketingu.
E-marketing jest w tej chwili staÅ‚Ä… częściÄ… każdej strategii marketingowej. W coraz wiÄ™kszym stopniu firmy zaczynajÄ… budować wÅ‚asnÄ… wiedzÄ™ również w podsegmencie marketingu w wyszukiwarkach. Tutaj czÄ™sto brakuje im natomiast narzÄ™dzi, by efektywnie realizować wÅ‚asne kampanie w wyszukiwarkach i skutecznie wykorzystać zasadÄ™ aukcyjnÄ…, która dominuje w marketingu w wyszukiwarkach.
Firmom tym Xamine oferuje – w odróżnieniu od innych firm – nie tylko narzÄ™dzia w zakresie pozycjonowania stron (SEO), ale również dojrzaÅ‚e funkcjonalnoÅ›ci dla marketingu w wyszukiwarkach (SEM), czyli dla rynku, który w samych niemieckojÄ™zycznych krajach ma wartość ok. 1,6 mld EUR. Poza tym Xamine jako pierwsza firma w Niemczech daje swoim klientom obecnie możliwość porównywaniaporównania kampanii w wyszukiwarkach z benchmarkami z wiÄ™cej niż 28 branż oraz analizowania strategii bezpoÅ›rednich i poÅ›rednich konkurentów. Oprócz informacji czysto iloÅ›ciowych, Xamine udostÄ™pnia klientom również jakoÅ›ciowe oceny, z których firmy mogÄ… bezpoÅ›rednio korzystać w wewnÄ™trznych procesach podejmowania decyzji.
Taka unikatowa propozycja sprzedaży w poÅ‚Ä…czeniu z wysokÄ… jakoÅ›ciÄ… danych już dziÅ› umożliwia Xamine obsÅ‚ugÄ™ wymagajÄ…cych klientów. SÄ… nimi wiodÄ…ce firmy doradcze, agencje badaÅ„ rynku i agencje internetowe, a także przedsiÄ™biorstwa planujÄ…ce swoje budżety online we wÅ‚asnym zakresie. GÅ‚ównymi argumentami, przemawiajÄ…cymi za zastosowaniem rozwiÄ…zaÅ„ Xamine, to dla nich takie czynniki, jak redukcja kosztów, zwiÄ™kszenie przychodów i skuteczna ochrona wÅ‚asnej marki w mediach reklamowych. DziÄ™ki narzÄ™dziom Xamine optymalizacja kampanii w wyszukiwarkach jest możliwa jeszcze przed ich oficjalnym startem, można wiÄ™c unikąć kosztownego sterowania kampaniami metodÄ… prób i bÅ‚Ä™dów. Lepsze pozycjonowanie reklam w kontekÅ›cie tematycznie pasujÄ…cych wyników wyszukiwania zwiÄ™ksza widoczność caÅ‚ej kampanii dla danej grupy docelowej. Ochrona marki zapewnia obecnie kompletne i Å›cisÅ‚e monitorowanie wÅ‚asnej marki w 15 krajach UE. Przekroczenia w zakresie praw autorskich i prawa umów sÄ… identyfikowane automatycznie i dokumentowane zgodnie z wymogami prawnymi.
Jens Spyrka, partner bmp AG, komentuje: "ZespóÅ‚ zgromadzony wokóÅ‚ doÅ›wiadczonego zaÅ‚ożyciela Petera Herolda bÄ™dzie wnosić efektywny wkÅ‚ad w zwiÄ™kszanie skutecznoÅ›ci i przejrzystoÅ›ci w dziedzinie SEM. RozwiÄ…zania idealnie integrujÄ… siÄ™ z centralnymi systemami informatycznymi wspomagajÄ…cymi zarzÄ…dzanie i dziÄ™ki temu stoi na wysokoÅ›ci zadania w obliczu rosnÄ…cego znaczenia e-marketingu w marketing mix. JesteÅ›my przekonani, że Xamine doÅ‚Ä…czy do grona bardzo udanych inwestycji bmp w zakresie cyfrowych usÅ‚ug marketingowych."
Podstawa prawna: par. 36 RozporzÄ…dzenia Rady Ministrów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartoÅ›ciowych (Dz. U. z dn. 26 października 2005 r. nr 209; poz. 1744). | |
|