| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 20 | / | 2008 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2008-07-08 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| BMPAG | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Udane zakoÅ„czenie trzeciej rundy finansowania w spóÅ‚ce nugg.ad | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| SpóÅ‚ka bmp AG (ISIN DE0003304200) informuje o udanym zakoÅ„czeniu prowadzonej przez niÄ… trzeciej rudny finansowania w spóÅ‚ce nugg.ad AG z siedzibÄ… w Berlinie.
Obok dotychczasowych inwestorów tj. bmp Media Investors oraz Media Ventures w rudzie finansowania udziaÅ‚ wzięły European Founders Funds oraz VC Fonds Technologie. UdziaÅ‚ bmp Media Investors w spóÅ‚ce wynosi obecnie po przeprowadzeniu rundy finansowania 18,88 %.
ZakoÅ„czenie rundy finansowania, która wzbudziÅ‚a zainteresowanie licznego grona innych inwestorów, potwierdza – nie tylko poprzez akceptowanÄ… wartość firmy – wyróżniajÄ…ce siÄ™ pozycjonowanie spóÅ‚ki nugg.ad AG na rynku tragetowania behawioralnego.
Ponad 15 klientów oraz pierwsze udane kroki na arenie miÄ™dzynarodowej, m.in. pozyskanie faktycznej pozycji lidera w Polsce, stanowiÄ… wyraźny "proof of concept“.
Predykcyjne targetowanie behawioralne ma duże znaczenie nie tylko w obszarze sprzedaży portali i redakcyjnych ofert internetowych, lecz postrzegane jest także jako dobre narzÄ™dzie umożliwiajÄ…ce monetaryzacjÄ™ sieci kontaktów spoÅ‚ecznych. W tym obszarze nugg.ad zbiera podwójne punkty, ponieważ poza rzeczywiÅ›cie wyjÄ…tkowym prognozowaniem przyszÅ‚ych zachowaÅ„ najwyższym priorytetem spóÅ‚ki nugg.ad jest ochrona danych osobowych. Zarówno certyfikat ULD jak i przestrzeganie zasad w codziennej praktyce potwierdzajÄ…, że nugg.ad gwarantuje szczególnie sieciom kontaktów spoÅ‚ecznych koniecznÄ… anonimizacjÄ™ - zasoby danych oddzielane sÄ… od konkretnych adresów IP. Indywidualnie zwiÄ™ksza siÄ™ jednak relewantność emitowanych przekazów reklamowych. Poza dalszym powiÄ™kszaniem bazy klientów oraz kontynuacjÄ… dziaÅ‚aÅ„ miÄ™dzynarodowych ta runda finansowania posÅ‚uży zatem w pierwszej linii rozbudowie oferty w obszarze sieci kontaktów spoÅ‚ecznych.
Jens Spyrka, czÅ‚onek ZarzÄ…du bmp Media Investors i PrzewodniczÄ…cy Rady Nadzorczej nugg.ad AG mówi: "IstniejÄ…ca już baza ekskluzywnych klientów oraz jedyna na rynku "predykcyjność“ przy jednoczesnym przestrzeganiu ochrony dóbr osobistych sÄ… gwarantem dalszego sukcesu spóÅ‚ki i pozwalajÄ… nam liczyć na dalszy dynamiczny rozwój spóÅ‚ki, który wzmacniany jest dodatkowo dziÄ™ki rozszerzeniu grona inwestorów".
Podstawa prawna: par. 36 RozporzÄ…dzenia Rady Ministrów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartoÅ›ciowych (Dz. U. z dn. 26 października 2005 r. nr 209; poz. 1744).
| |
|