| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 32 | / | 2007 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2007-11-09 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| BMPAG | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| bmp finansuje GreenHanger – innowacyjne narzÄ™dzie marketingu bezpoÅ›redniego
| |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Co roku pralnie chemiczne i wodne w Niemczech zwracajÄ… swoim klientom ok. miliarda sztuk wypranych ubraÅ„ na wieszakach z drutu. Tego rodzaju wieszaki metalowe powodujÄ… olbrzymie koszty. Ale teraz może siÄ™ to zmienić: Firma GreenHanger GmbH z Berlina zapewniÅ‚a sobie wsparcie finansowe ze strony bmp Media Investors AG & Co. KGaA, spóÅ‚ki w 100% zależnej od bmp AG oraz grona inwestorów b-to-v z St. Gallen. DziÄ™ki Å›rodkom inwestorów i pomysÅ‚owi BerliÅ„czyków, w branży pralniczej nastÄ…pi przeÅ‚om.
Zamiast nieprzyjaznych Å›rodowisku wieszaków metalowych, których wiÄ™kszość lÄ…duje w Å›mietniku, GreenHanger stawia na ekologiczne wieszaki z tektury. Pralnie nie zapÅ‚acÄ… za nie ani centa. Wieszaki z tektury bÄ™dÄ… finansowane poprzez caÅ‚opowierzchniowÄ… reklamÄ™ drukowanÄ… na obu stronach wieszaków. W ten sposób caÅ‚y wieszak przeobrazi siÄ™ w medium reklamowe.
Nowe medium daje Reklamodawcom możliwość adresowania reklamy do grupy docelowej wg pÅ‚ci i kodów pocztowych.
"GreenHanger jest unikalnym narzÄ™dziem reklamowym "in-home", które w 100% dociera do swojej grupy docelowej w domu", mówi Oliver Borrmann, prezes zarzÄ…du bmp, która wesprze BerliÅ„czyków poprzez swoje kontakty w branży mediowej i pomoże w rozwoju biznesu.
Grono inwestorów b-to-v doÅ‚Ä…czyÅ‚o do GreenHanger poprzez fundusz "Side-Fund". Jan Bomholt, partner BrainsToVentures AG, komentuje: "Cieszymy siÄ™, że bmp zaprosiÅ‚a nas do inwestycji w GreenHanger. BÄ™dziemy intensywnie wspierać GreenHanger na wybranej drodze, wykorzystujÄ…c sieć kontaktów oraz wiedzÄ™ inwestorów b-to-v.
Zapewnienie dÅ‚ugoterminowego finansowania umożliwia GreenHanger natychmiastowe wejÅ›cie na rynek. ZgÅ‚osiÅ‚a siÄ™ już znaczÄ…ca liczba renomowanych firm i zamówiÅ‚a powierzchnie reklamowe. Do wiosny 2008 roku do pralni chemicznych w Niemczech majÄ… trafić aż 3 miliony tekturowych wieszaków. "Naszym deklarowanym celem w najbliższych latach jest peÅ‚ne zastÄ…pienie wieszaka drutowego papierowym, jednoczeÅ›nie wspierajÄ…c aktywnie ochronÄ™ Å›rodowiska", podkreÅ›la Matthias Bauer, CEO GreenHanger
Podstawa prawna: par. 36 RozporzÄ…dzenia Rady Ministrów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartoÅ›ciowych (Dz. U. z dn. 26 października 2005 r. nr 209; poz. 1744). | |
|