| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 7 | / | 2007 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2007-04-23 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| BMPAG | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| bmp zainwestuje w Brand New World GmbH z Monachium | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| bmp nabÄ™dzie w ramach rundy finansowania o Å‚Ä…cznej wysokoÅ›ci 3,15 mln EUR ok. 10% udziaÅ‚ów w firmie Brand New World GmbH (www.brandnewworld.de). Oprócz bmp, w rundzie finansowania uczestniczÄ… także KfW, Creathor Venture, T.i.B.i., Mountain Partners oraz Business Angels Sylvius Bardt, dr Joachim Bernecker i Andreas Ritter.
Brand New World jest wiodÄ…cÄ… firmÄ… w dziedzinie interaktywnych gier mobilnych. SpóÅ‚ka zajmuje siÄ™ tworzeniem, dystrybucjÄ… i obsÅ‚ugÄ… innowacyjnych aplikacji mobilnych w dziedzinach gier rozrywkowych, multiplayer oraz casual. Dystrybucja aplikacji odbywa siÄ™ zarówno pod wÅ‚asnymi markami B2C jak i przez partnerów - np. operatorów komórkowych, agregatorów treÅ›ci oraz stacje telewizyjne. Brand New World buduje swojÄ… bazÄ™ klientów gÅ‚ównie przy pomocy reklamy telewizyjnej typu direct response oraz modele wspóÅ‚pracy ze stacjami.
W ramach wspóÅ‚pracy, spóÅ‚ka zdobywa klientów ofert gier interaktywnych wÅ›ród widzów. Dla stacji telewizyjnych, w wyniku inteligentnego zarzÄ…dzania relacjami z widzami roÅ›nie wartość klienta. UzyskujÄ… one na podstawie wdrożonych przez Brand New World partnerstw produktowych oraz dziaÅ‚alność firmy w zakresie cross-selling dodatkowe niereklamowe przychody.
Åšrodki pozyskane z rundy finansowania bÄ™dÄ… przeznaczone na poszerzenie dziaÅ‚alnoÅ›ci oraz intensyfikacjÄ™ udanie rozpoczÄ™tej miÄ™dzynarodowej ekspansji dynamicznie rozwijajÄ…cej siÄ™ spóÅ‚ki.
WedÅ‚ug Jensa Spyrki, partnera w bmp prowadzÄ…cego tÄ™ transakcjÄ™, doÅ›wiadczony zespóÅ‚ zaÅ‚ożycielski oraz ugruntowane relacje partnerskie ze stacjami telewizyjnymi takimi jak Pro7/Sat1 i RTL2 sÄ… gwarantem sukcesu inwestycji. Brand New Word zamierza – oprócz skutecznej sprzedaży wÅ‚asnych treÅ›ci – odgrywać istotnÄ… rolÄ™ zwÅ‚aszcza w poÅ›rednictwie pomiÄ™dzy firmami medialnymi oraz producentami treÅ›ci. Poprzez ukierunkowanie dostosowanej do potrzeb widzów w adekwatnych emocjonalnie sytuacjach oferty produktów, Brand New World oferuje wyraźnÄ… wartość dodanÄ… dla wszystkich stron.
Podstawa prawna: par. 36 RozporzÄ…dzenia Rady Ministrów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartoÅ›ciowych (Dz. U. z dn. 26 października 2005 r. nr 209; poz. 1744). | |
|