| KOMISJA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I GIEŁD | |
|
| | Raport bieżący nr | 37 | / | 2005 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2005-10-18 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| BUDIMEX | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Nowy kontrakt Budimeksu Dromex | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| § 5 ust. 1 pkt 3 RO - zawarcie lub zmiana znaczącej umowy
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| raport bieżący rb Bx/37/05
Zarząd Budimeksu SA informuje, że w dniu 17 października 2005 Budimex Dromex SA (spółka w 100% zależna od Budimeksu SA) podpisał z Sądem Okręgowym w Katowicach kontrakt na budowę siedziby Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej-Damrota.
wartość kontraktu - 49.173.057,34 zł (netto)
termin rozpoczęcia robót - rozpoczęcie robót nastąpi w terminie 17 dni od podpisania umowy
termin zakończenia robót - 17 października 2008 (36 mies. od podpisania umowy)
okres gwarancji - 17 października 2011
warunki płatności - 30 dni od daty przedłożenia faktury wystawionej na podstawie wykonania etapów robót
Gwarancja Bankowa Dobrego Wykonania - 10 % wartości brutto kontraktu
zwrot gwarancji - 01.11.2011, 70 % wartości gwarancji zostanie zwrócone w terminie 30 dni od daty wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego, że zamówienie zostało wykonane należycie. 30 % zostanie zwrócone w terminie 15 dni po upływie 3-letniej gwarancji.
Kary umowne - limit wysokości kar 20%
Wartość kontraktu nie przekracza 10% kapitałów własnych Budimeksu, ale uznajemy, że informacja ta jest ważna dla akcjonariuszy Budimeksu SA.
| |
|