| KOMISJA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I GIEŁD | |
|
| | Raport bieżący nr | 20 | / | 2005 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2005-06-14 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| BUDIMEX | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Nowy kontrakt Budimeksu Dromex | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 81 ust. 1 pkt 2 Ustawy PPO - informacja poufna
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| raport bieżący rb Bx/20/05
Zarząd Budimeksu SA informuje o podpisaniu w dniu 13 czerwca 2005 roku przez Budimex Dromex SA (spółka w 100% zależna od Budimeksu SA) z Miastem Stołecznym Warszawa Dzielnica Ursynów kontraktu na realizację nowej siedziby Urzędu Dzielnicy Warszawa Ursynów
wartość kontraktu - 29 952 142,61 zł
termin rozpoczęcia robót - 20.06.2005
termin zakończenia robót -17.08.2006
okres gwarancji - 17.08.2009
warunki płatności - fakturowanie miesięczne za wykonane roboty, termin płatności 30 dni
Gwarancja Bankowa Dobrego wykonania - 10 % wartości brutto kontraktu
zwrot gwarancji - 17.08.2009
Kary umowne
płacone przez wykonawcę - 0,1% wartości kontraktu za każdy dzień zwłoki do 10 dni kalendarzowych , do 0,5% za opóźnienie powyżej 40 dni kalendarzowych. Maksymalnie 20% sumy kontraktowej.
Wartość kontraktu nie przekracza 10% kapitałów własnych Budimeksu, ale zarząd Spółki uważa tę informacje za ważną dla akcjonarjuszy.
| |
|