| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 25 | / | 2011 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2011-07-29 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| CAM MEDIA S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Zawarcie przez Emitenta znaczącej umowy. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd CAM Media S.A. informuje, iż w dniu 28 lipca 2011 roku otrzymał pisemne
zlecenie z dnia 06 czerwca 2011 roku od domu mediowego z siedzibą w Warszawie
na przeprowadzenie ekspozycji reklamowej dla producenta napojów
bezalkoholowych w okresie maj - czerwiec 2012 roku. Łączna wartość wszystkich
umów zawartych przez CAM Media S.A. i spółki od niej zależne z tym domem
mediowym w okresie od dnia 18 lipca 2011 roku tj. od dnia przekazania poprzedniej
informacji na temat umów zawartych pomiędzy CAM Media S.A. a tym domem
mediowym (por. RB 24/2011) przekroczyła 10% kapitałów własnych emitenta
(kryterium uznania umowy za znaczącą umowę).
Na dzień przekazania raportu bieżącego łączna wartość wszystkich umów zawartych
przez CAM Media S.A. i spółki od niej zależne z tym domem mediowym w okresie od
dnia przekazania poprzedniej informacji jest równa kwocie 3.101 tys. zł brutto.
Spośród wskazanych wyżej umów umową o największej wartości jest umowa w
oparciu o zlecenie z dnia 06 czerwca 2011 roku, którego przedmiotem jest
przeprowadzenie w okresie maj - czerwiec 2012 roku przez CAM Media S.A. na
zlecenie domu mediowego ekspozycji reklamowej dla producenta napojów
bezalkoholowych. Wartość zlecenia jest równa kwocie 2.003.493,44 zł netto.
Wynagrodzenie jest płatne w terminie 21 dni od dnia rozpoczęcia kampanii. Umowa
nie zawiera postanowień dotyczących kar umownych. Poza tym pozostałe warunki
wykonania tego zlecenia nie odbiegają od warunków powszechnie stosowanych dla
tego typu zleceń. | |
|