| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 19 | / | 2011 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2011-06-22 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| CAM MEDIA S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Zawarcie przez Emitenta znaczącej umowy | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd CAM Media S.A. informuje, iż w dniu wczorajszym otrzymał pisemne zlecenie z dnia 20 czerwca 2011 roku od domu mediowego z siedzibą w Warszawie na przeprowadzenie ekspozycji reklamowej dla producenta napojów bezalkoholowych w okresie od 01 lipca 2011 roku do 31 lipca 2011 roku. Łączna wartość wszystkich umów zawartych przez CAM Media S.A. i spółki od niej zależne z tym domem mediowym w okresie od dnia 14 marca 2011 roku tj. od dnia przekazania poprzedniej informacji na temat umów zawartych pomiędzy CAM Media S.A. a tym domem mediowym (por. RB 5/2011) przekroczyła 10% kapitałów własnych emitenta (kryterium uznania umowy za znaczącą umowę).
Na dzień przekazania raportu bieżącego łączna wartość wszystkich umów zawartych przez CAM Media S.A. i spółki od niej zależne z tym domem mediowym w okresie od dnia przekazania poprzedniej informacji jest równa kwocie 3.146 tys. zł brutto.
Spośród wskazanych wyżej umów umową o największej wartości jest umowa w oparciu o zlecenie z dnia 20 czerwca 2011 roku, którego przedmiotem jest przeprowadzenie w okresie od 01 lipca 2011 roku do 31 lipca 2011 roku przez CAM Media SA na zlecenie domu mediowego ekspozycji reklamowej dla producenta napojów bezalkoholowych. Wartość zlecenia jest równa kwocie 523.797,56 zł netto. Wynagrodzenie jest płatne w terminie 31 dni od dnia rozpoczęcia kampanii. Zlecenie zostało zawarte na okres od dnia 01 lipca 2011 roku do dnia 31 lipca 2011 roku. Umowa nie zawiera postanowień dotyczących kar umownych. Poza tym pozostałe warunki wykonania tego zlecenia nie odbiegają od warunków powszechnie stosowanych dla tego typu zleceń. | |
|