| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 22 | / | 2013 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2013-05-09 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| CAM MEDIA S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Zawarcie przez Emitenta znaczÄ…cej umowy | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| DziaÅ‚ajÄ…c na podstawie § 5 ust. 1 pkt 3 RozporzÄ…dzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartoÅ›ciowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa paÅ„stwa niebÄ™dÄ…cego paÅ„stwem czÅ‚onkowskim (Dz.U. nr 33, poz. 259 ze zm.) ZarzÄ…d CAM Media S.A. informuje, iż w dniu wczorajszym tj. w dniu 8 maja 2013 roku Emitent otrzymaÅ‚ podpisany egzemplarz umowy ramowej o Å›wiadczenie usÅ‚ug, zawartej w dniu 9 kwietnia 2013 roku z Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena ERIS sp. z o.o. z siedzibÄ… w Piasecznie. Na mocy umowy Emitent zobowiÄ…zaÅ‚ siÄ™ do Å›wiadczenia na rzecz zleceniodawcy każdorazowo na podstawie odrÄ™bnie skÅ‚adanych zleceÅ„ usÅ‚ug zwiÄ…zanych z planowaniem, przygotowaniem, realizacjÄ… i kontrolÄ… kampanii wizerunkowych, produktowych, promocyjnych i reklamowych, jak również innych uzgodnionych prac.
Umowa została zawarta na czas nieoznaczony. Każdej ze stron przysługuje prawo rozwiązania umowy z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.
Za Å›wiadczone usÅ‚ugi Emitent otrzyma wynagrodzenie w wysokoÅ›ci ustalonej na podstawie kosztorysu zaakceptowanego przez zleceniodawcÄ™ przed rozpoczÄ™ciem realizacji usÅ‚ugi. Na wniosek Emitenta zleceniodawca zobowiÄ…zany jest wypÅ‚acić zaliczkÄ™ na poczet kosztów przygotowania lub realizacji kampanii objÄ™tej zleceniem w wysokoÅ›ci nie przekraczajÄ…cej ustalonej w umowie kwoty.
O ile strony nie ustalÄ… inaczej wynagrodzenie obejmuje również wynagrodzenie za przeniesienie autorskich praw majÄ…tkowych do wszystkich utworów stworzonych lub wykorzystanych przez Emitenta dla potrzeb wykonania umowy na wskazanych w umowie polach eksploatacji. W przypadku gdy utwory zawierać bÄ™dÄ… elementy, do których autorskie prawa majÄ…tkowe przysÅ‚ugiwać bÄ™dÄ… osobom trzecim Emitent zapewni udzielenie zleceniodawcy licencji lub przeniesienia tych praw.
W zakresie i z zastrzeżeniem wyjÄ…tków opisanych w umowie Emitent zobowiÄ…zaÅ‚ siÄ™, że w okresie trwania umowy nie podejmie wspóÅ‚pracy z jakimkolwiek podmiotem konkurencyjnym w stosunku do zleceniodawcy – producentem kosmetyków.
Za opóźnienie w realizacji zlecenia zleceniodawca otrzyma od Emitenta karÄ™ umownÄ… w wysokoÅ›ci, stanowiÄ…cej wskazany procent wartoÅ›ci danego zlecenia za każdy dzieÅ„ opóźnienia. Zleceniodawca jest uprawniony do dochodzenia odszkodowania uzupeÅ‚niajÄ…cego na zasadach ogólnych w wysokoÅ›ci nie przekraczajÄ…cej jednak 50% wartoÅ›ci danego zlecenia. Emitent zobowiÄ…zany jest również do zapÅ‚aty na rzecz zleceniodawcy kary umownej w wysokoÅ›ci ustalonej w umowie w przypadku naruszenia zakazu wykonywania usÅ‚ug na rzecz podmiotów konkurencyjnych w stosunku do zleceniodawcy, przy czym zapÅ‚ata kary umownej wyÅ‚Ä…cza możliwość dochodzenia odszkodowania w peÅ‚nej wysokoÅ›ci.
Szacunkowa wartość umowy przekracza 10% kapitaÅ‚ów wÅ‚asnych Emitenta (kryterium uznania umowy za znaczÄ…cÄ… umowÄ™).
PozostaÅ‚e warunki wykonania umowy nie odbiegajÄ… od warunków powszechnie stosowanych dla tego typu umów. | |
|