| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 26 | / | 2013 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2013-05-27 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| CAM MEDIA S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Zawarcie przez Emitenta znaczącej umowy | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd CAM Media S.A. informuje, iż w dniu dzisiejszym otrzymał pisemne zlecenie z dnia 21 maja 2013 roku od domu mediowego z siedzibą w Warszawie na przeprowadzenie ekspozycji reklamowej dla instytucji finansowej w czerwcu 2013 roku. Łączna wartość wszystkich umów zawartych przez CAM Media S.A. i spółki od niej zależne z tym domem mediowym w okresie ostatnich 12 miesięcy przekroczyła 10% kapitałów własnych emitenta (kryterium uznania umowy za znaczącą umowę).
Na dzień przekazania raportu bieżącego łączna wartość wszystkich umów zawartych przez CAM Media S.A. i spółki od niej zależne z tym domem mediowym w okresie ostatnich 12 miesięcy jest równa kwocie 3.517 tys. zł brutto.
Spośród wskazanych wyżej umów umową o największej wartości jest umowa w oparciu o zlecenie z dnia 23 sierpnia 2012 roku, którego przedmiotem jest przeprowadzenie we wrześniu 2012 roku przez CAM Media SA na zlecenie domu mediowego ekspozycji reklamowej dla sieci sklepów wielkopowierzchniowych. Wartość zlecenia jest równa kwocie 518 867,00 zł netto. Umowa nie zawiera postanowień dotyczących kar umownych. Poza tym pozostałe warunki wykonania tego zlecenia nie odbiegają od warunków powszechnie stosowanych dla tego typu zleceń. | |
|