pieniadz.pl

CAM Media SA
Zawarcie przez Emitenta znaczÄ…cej umowy

19-12-2013


KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 39 / 2013
Data sporzÄ…dzenia: 2013-12-19
Skrócona nazwa emitenta
CAM MEDIA S.A.
Temat
Zawarcie przez Emitenta znaczÄ…cej umowy
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
DziaÅ‚ajÄ…c na podstawie § 5 ust. 1 pkt 3 w zwiÄ…zku z § 9 rozporzÄ…dzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartoÅ›ciowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa paÅ„stwa niebÄ™dÄ…cego paÅ„stwem czÅ‚onkowskim (Dz.U. nr 33, poz. 259 ze zm.) ZarzÄ…d CAM Media S.A. z siedzibÄ… w Warszawie (dalej: "Emitent") informuje, iż w dniu wczorajszym tj. w dniu 18 grudnia 2013 roku Emitent podpisaÅ‚ umowÄ™ z wiodÄ…cÄ… firmÄ… z branży telekomunikacyjnej. Na mocy umowy Emitent zobowiÄ…zaÅ‚ siÄ™ Å›wiadczyć na rzecz zleceniodawcy usÅ‚ugi marketingowe zwiÄ…zane z przedsiÄ™wziÄ™ciami reklamowymi lub promocyjnymi. Zakres i przedmiot poszczególnych usÅ‚ug marketingowych Å›wiadczonych przez Emitenta okreÅ›lać bÄ™dzie każdorazowo zlecenie podpisane przez Strony.
Emitent zobowiÄ…zaÅ‚ siÄ™ Å›wiadczyć na podstawie odrÄ™bnych umów usÅ‚ugi marketingowe także na rzecz partnerów i autoryzowanych przedstawicieli sieci zleceniodawcy, z którymi zleceniodawca ma podpisanÄ… umowÄ™ na sprzedaż towarów i usÅ‚ug, na warunkach nie mniej korzystnych niż okreÅ›lone w umowie, w przypadku otrzymania od nich zamówieÅ„ na usÅ‚ugi marketingowe objÄ™te umowÄ….
Zleceniodawca upoważniÅ‚ Emitenta do używania dostarczonych w ramach wykonywania umowy, znaków towarowych, nazw handlowych, wzorów użytkowych, do których prawa posiada zleceniodawca.
Emitent zobowiÄ…zaÅ‚ siÄ™, że w okresie wskazanym w umowie bez uprzedniej pisemnej zgody zleceniodawcy nie bÄ™dzie Å›wiadczyć bezpoÅ›rednio ani poÅ›rednio usÅ‚ug marketingowych objÄ™tych umowÄ… oraz usÅ‚ug o zbliżonym zakresie na rzecz podmiotów prowadzÄ…cych dziaÅ‚alność konkurencyjnÄ… w stosunku do zleceniodawcy oraz w stosunku do innych wskazanych w umowie przedsiÄ™biorców. Zakaz ten stosuje siÄ™ odpowiednio wobec osób oddelegowanych przez Emitenta do realizacji usÅ‚ug marketingowych. Zakaz nie dotyczy jednak Å›wiadczenia przez Emitenta wskazanych w umowie usÅ‚ug. W okresie obowiÄ…zywania umowy Emitent bez pisemnej zgody zleceniodawcy nie może uczestniczyć w przetargach, konkursach ofert ani jakichkolwiek innych postÄ™powaniach na Å›wiadczenie jakichkolwiek usÅ‚ug, organizowanych przez podmioty konkurencyjne lub na zlecenie tych podmiotów.
Z tytuÅ‚u wykonania usÅ‚ug marketingowych Emitent otrzyma zwrot kosztów zewnÄ™trznych, wynagrodzenie prowizyjne zgodnie z tabelÄ… prowizyjnÄ… stanowiÄ…cÄ… zaÅ‚Ä…cznik do umowy, liczone od wartoÅ›ci kosztów zewnÄ™trznych okreÅ›lonych w zaakceptowanym przez zleceniodawcÄ™ kosztorysie zawartym w zleceniu, pomniejszonych o wskazane w umowie kwoty oraz wynagrodzenie godzinowe, obliczone wedÅ‚ug stawek godzinowych w PLN dla poszczególnych kategorii pracowników lub wspóÅ‚pracowników Emitenta wskazanych w zaÅ‚Ä…czniku do umowy.
Wysokość wynagrodzenia prowizyjnego dla danej akcji promocyjno-handlowej uzależniona bÄ™dzie od poziomu realizacji planu sprzedażowego usÅ‚ug i/lub produktów zleceniodawcy. ZapÅ‚ata wynagrodzenia z tytuÅ‚u realizacji zlecenia bÄ™dzie dokonywana po zakoÅ„czeniu akcji promocyjnej i zaakceptowaniu przez zleceniodawcÄ™ raportu podsumowujÄ…cego danÄ… akcjÄ™ promocyjnÄ…, opracowanego i przekazanego przez Emitenta.
Zasady dotyczÄ…ce sposobu naliczania wynagrodzenia prowizyjnego dla danej akcji promocyjno-handlowej, na wniosek zleceniodawcy, mogÄ… być zmodyfikowane pod kÄ…tem alternatywnych kryteriów oceny realizacji przyjÄ™tych celów. Zmiana zasad dotyczÄ…cych sposobu naliczenia wynagrodzenia prowizyjnego może dotyczyć wyÅ‚Ä…cznie pojedynczej akcji promocyjno-handlowej, której specyfika wymagać bÄ™dzie ustalenia innych zasad dotyczÄ…cych sposobu naliczania wynagrodzenia prowizyjnego (innych kryteriów oceny realizacji przyjÄ™tych celów).
Emitent zobowiÄ…zany jest rozliczyć poniesione koszty wykonania akcji promocyjnych oraz innych zleconych usÅ‚ug marketingowych w terminie wskazanym w umowie pod rygorem utraty prawa do zwrotu tych kosztów.
Z dniem odbioru danego materiaÅ‚u reklamowego lub innego produktu bÄ™dÄ…cego utworem, stanowiÄ…cego przedmiot zlecenia, w ramach wynagrodzenia, zleceniodawca nabywa autorskie prawa majÄ…tkowe do utworów powstaÅ‚ych w wyniku realizacji zlecenia, jak również prawo do wykonywania i zlecania wykonywania praw zależnych, na wskazanych w umowie polach eksploatacji. Utwory, co do których nastÄ…pi przeniesienie autorskich praw majÄ…tkowych oraz wynagrodzenie należne Emitentowi z tego tytuÅ‚u, okreÅ›lane bÄ™dÄ… każdorazowo w zleceniu, przy czym w przypadku, gdy w wyniku realizacji usÅ‚ug marketingowych objÄ™tych zleceniem powstanie produkt bÄ™dÄ…cy utworem, który nie zostaÅ‚ wskazany w zleceniu zleceniodawca nabÄ™dzie autorskie prawa majÄ…tkowe do takiego utworu na wskazanych w umowie polach eksploatacji w ramach wynagrodzenia prowizyjnego. W ramach wynagrodzenia prowizyjnego zleceniodawca nabywa również wÅ‚asność noÅ›ników, na których utwory bÄ™dÄ… utrwalone. Emitent zobowiÄ…zaÅ‚ siÄ™ do niewykorzystywania koncepcji, mechanizmów dziaÅ‚ania i kreacji wypracowanych dla któregokolwiek przedsiÄ™wziÄ™cia reklamowego lub promocyjnego wykonywanego na rzecz zleceniodawcy na rzecz innych podmiotów, dla których Emitent Å›wiadczy usÅ‚ugi o zakresie zbliżonym do zakresu objÄ™tego umowÄ….
Emitent zobowiÄ…zany jest do zapÅ‚aty kar umownych w przypadkach wskazanych w umowie. W szczególnoÅ›ci:
1) w przypadku opóźnienia w realizacji danego zlecenia, z przyczyn leżących po stronie Emitenta z wyÅ‚Ä…czeniem przypadków siÅ‚y wyższej, zleceniodawca może obniżyć wynagrodzenie dla Emitenta należne za realizacjÄ™ przedmiotu zlecenia o ustalony w umowie procent wartoÅ›ci realizowanego zlecenia za każdy rozpoczÄ™ty dzieÅ„ opóźnienia; w przypadku gdy opóźnienie w należytym wykonaniu danego zlecenia bÄ™dzie dÅ‚uższe niż 6 dni roboczych lub gdy wykonanie zlecenia w późniejszym terminie może stracić znaczenie dla zleceniodawcy ze wzglÄ™du na wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci zobowiÄ…zania albo ze wzglÄ™du na zamierzony przez zleceniodawcÄ™ i znany Emitentowi cel zlecenia, zleceniodawca bÄ™dzie miaÅ‚ prawo odstÄ…pić od realizacji zlecenia i żądać zapÅ‚aty kary umownej w wysokoÅ›ci 15% wartoÅ›ci zlecenia,
2) w przypadku innego niż opóźnienie nienależytego wykonania któregokolwiek z zobowiÄ…zaÅ„ skÅ‚adajÄ…cych siÄ™ na zlecenie, zleceniodawcy bÄ™dzie przysÅ‚ugiwać prawo do żądania zapÅ‚aty od Emitenta kary umownej w wysokoÅ›ci odpowiadajÄ…cej wartoÅ›ci tego nienależycie wykonanego zobowiÄ…zania okreÅ›lonej w zaakceptowanym przez zleceniodawcÄ™ kosztorysie zawartym w zleceniu,
3) w przypadku niewykonania przedmiotu zlecenia, z przyczyn leżących po stronie Emitenta, zleceniodawca będzie miał prawo odstąpić od realizacji zlecenia i żądać zapłaty kary umownej w wysokości 30% wartości zlecenia.
Zleceniodawca nie bÄ™dzie zobowiÄ…zany do zapÅ‚aty wynagrodzenia Emitentowi oraz zwrotu Emitentowi jakichkolwiek kosztów poniesionych przez Emitenta w celu realizacji niewykonanego lub nienależycie wykonanego zlecenia.
W przypadku gdy materiaÅ‚y reklamowe wykonane przez Emitenta w ramach zlecenia majÄ… wady, których usunąć siÄ™ nie da lub Emitent nie usunÄ…Å‚ ich ani nie dostarczyÅ‚ materiaÅ‚ów reklamowych wolnych od wad lub też z okolicznoÅ›ci wynika, że nie zdoÅ‚a wad usunąć w odpowiednim czasie, zleceniodawca jest uprawniony do odstÄ…pienia od zlecenia oraz do żądania, w zamian za zwrot przedmiotu zlecenia wadliwego – zwrotu caÅ‚ej zapÅ‚aconej za wadliwy przedmiot zlecenia kwoty wynagrodzenia wraz z odsetkami ustawowymi oraz do zapÅ‚aty kary umownej w wysokoÅ›ci 15% wartoÅ›ci zlecenia albo jeżeli wady nie sÄ… istotne lub wady dotyczÄ… mniej niż wskazanego w umowie odsetka materiaÅ‚ów reklamowych stanowiÄ…cych przedmiot zlecenia, do obniżenia wynagrodzenia w stosunku odpowiednim do obniżonej wartoÅ›ci przedmiotu zlecenia oraz do żądania zwrotu różnicy pomiÄ™dzy wypÅ‚aconym Emitentowi wynagrodzeniem, a obniżonÄ… wartoÅ›ciÄ… przedmiotu zlecenia wraz z odsetkami ustawowymi.
Dodatkowo Emitent zobowiÄ…zany bÄ™dzie do zapÅ‚aty zleceniodawcy kary umownej w okreÅ›lonej w umowie wysokoÅ›ci za każdy przypadek naruszenia, w przypadku, gdy nie dotrzyma zobowiÄ…zaÅ„ dotyczÄ…cych zakazu konkurencji, zobowiÄ…zaÅ„ dotyczÄ…cych zachowania poufnoÅ›ci, naruszy postanowienia dotyczÄ…ce ochrony wÅ‚asnoÅ›ci przemysÅ‚owej i danych osobowych, zobowiÄ…zanie do niewykorzystywania koncepcji, mechanizmów dziaÅ‚ania i kreacji wypracowanych dla któregokolwiek przedsiÄ™wziÄ™cia reklamowego lub promocyjnego wykonywanego na rzecz zleceniodawcy w ramach umowy na rzecz innych podmiotów.
Ponadto za każdy przypadek niewykonania lub nienależytego wykonania któregokolwiek z zobowiÄ…zaÅ„ umownych, za które umowa wyraźnie nie okreÅ›la kary umownej, zleceniodawcy bÄ™dzie przysÅ‚ugiwać prawo do żądania zapÅ‚aty od Emitenta kary umownej w wysokoÅ›ci 1.000 PLN.
Powyższe nie wyÅ‚Ä…cza prawa zleceniodawcy do dochodzenia odszkodowania uzupeÅ‚niajÄ…cego na zasadach ogólnych i/lub rozwiÄ…zania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
Umowa została zawarta na czas nieokreślony, przy czym każdej ze Stron przysługuje prawo rozwiązania umowy z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem rozwiązującym na koniec miesiąca kalendarzowego. W przypadku, gdy w okresie 3 pierwszych miesięcy obowiązywania umowy zleceniodawca nie złoży zlecenia Emitentowi przysługuje prawo rozwiązania umowy przy zachowaniu jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem rozwiązującym na koniec miesiąca kalendarzowego. Ponadto zleceniodawca jest uprawniony do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w razie nienależytego wykonywania lub niewykonywania umowy przez Emitenta.
Szacunkowa wartość umowy przekracza 10% kapitaÅ‚ów wÅ‚asnych Emitenta (kryterium uznania umowy za znaczÄ…cÄ… umowÄ™).
PozostaÅ‚e warunki wykonania umowy nie odbiegajÄ… od warunków powszechnie stosowanych dla tego typu umów.

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm