| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 11 | / | 2014 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2014-05-29 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| CAM MEDIA S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Zawarcie przez Emitenta znaczącej umowy | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd CAM Media S.A. informuje, iż w dniu wczorajszym otrzymał pisemne zlecenie z dnia 19 maja 2014 roku od domu mediowego z siedzibą w Warszawie na przeprowadzenie ekspozycji reklamowej dla producenta napojów alkoholowych w czerwcu 2014 roku. Łączna wartość wszystkich umów zawartych przez CAM Media S.A. i spółki od niej zależne z tym domem mediowym w okresie ostatnich 12 miesięcy przekroczyła 10% kapitałów własnych emitenta (kryterium uznania umowy za znaczącą umowę).
Na dzień przekazania raportu bieżącego łączna wartość wszystkich umów zawartych przez CAM Media S.A. i spółki od niej zależne z tym domem mediowym w okresie ostatnich 12 miesięcy jest równa kwocie 2.569 tys. zł brutto.
Spośród wskazanych wyżej umów umową o największej wartości jest umowa w oparciu o zlecenie z dnia 12 czerwca 2013 roku, którego przedmiotem jest przeprowadzenie w miesiącach: lipiec, sierpień 2013 roku przez CAM Media SA na zlecenie domu mediowego ekspozycji reklamowej dla producenta napojów alkoholowych. Wartość zlecenia jest równa kwocie 746.573,00 zł netto. Umowa nie zawiera postanowień dotyczących kar umownych. Poza tym pozostałe warunki wykonania tego zlecenia nie odbiegają od warunków powszechnie stosowanych dla tego typu zleceń. | |
|