| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 29 | / | 2009 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2009-11-18 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| CAM MEDIA S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Wybór oferty CAM Media S.A. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd CAM Media S.A. informuje, iż w dniu wczorajszym został poinformowany
o wyborze oferty CAM Media S.A. złożonej w przetargu ogłoszonym przez
organizacje skupiajÄ…ce hodowców, producentów żywnoÅ›ci i inne firmy dziaÅ‚ajÄ…ce
w ich otoczeniu na przygotowanie, a następnie wdrożenie kampanii informacyjnej
dotyczącej mięsa wieprzowego. Wartość oferty złożonej przez CAM Media S.A. jest
równa kwocie 22 845 481,76 zÅ‚ netto. RównoczeÅ›nie Emitent zostaÅ‚ zaproszony do
negocjacji dotyczÄ…cych szczegóÅ‚ów zÅ‚ożonej oferty. | |
|