| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 27 | / | 2009 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2009-10-26 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| CAM MEDIA S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Zawarcie znaczącej umowy przez CAM Media S.A. i Starlink Sp. z o.o. ze Skarbem Państwa - Ministrem Rozwoju Regionalnego | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d CAM Media S.A. informuje, iż w dniu dzisiejszym, tj. w dniu 26 października 2009 roku, pomiÄ™dzy Skarbem PaÅ„stwa - Ministrem Rozwoju Regionalnego (jako zamawiajÄ…cym) a dziaÅ‚ajÄ…cymi wspólnie CAM Media S.A. i Starlink Sp. z o.o. (jako wykonawca) zostaÅ‚a zawarta umowa nr DKI/BDG-III/POIG/56/2009 o udzielenie zamówienia publicznego na zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej na temat Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (PO IG).
Przedmiot umowy obejmuje m.in.:
1) opracowanie strategii mediowej i planu mediowego kampanii,
2) zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii w radiu i telewizji,
3) przygotowanie i przeprowadzenie emisji reklamy w prasie,
4) przygotowanie i przeprowadzenie emisji reklamy w internecie,
5) przygotowanie i realizację zewnętrznej, outdoorowej kampanii reklamowej.
Z chwilÄ… zapÅ‚aty wynagrodzenia z tytuÅ‚u wykonania przedmiotu umowy wykonawca przeniesie na zamawiajÄ…cego majÄ…tkowe prawa autorskie do wyników swoich prac, udzielajÄ…c równoczeÅ›nie zgody na wykonywanie praw zależnych bez ograniczeÅ„ co do terytorium, czasu i liczby egzemplarzy, w zakresie wskazanych w umowie pól eksploatacji. Przedmiot umowy ma zostać wykonany w terminie nie dÅ‚uższym niż 12 tygodni od dnia zawarcia umowy. Kampania informacyjno-promocyjna, która ma siÄ™ rozpocząć w terminie 1 tygodnia od dnia podpisania umowy, powinna potrwać przez okres kolejnych 8 tygodni.
Z tytułu wykonania całego przedmiotu umowy wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysokości 3.807.365,00 zł brutto, płatne w 2 transzach w terminach określonych w umowie.
Kwota wynagrodzenia obejmuje wynagrodzenie z tytuÅ‚u przeniesienia na zamawiajÄ…cego majÄ…tkowych praw autorskich do wszystkich mogÄ…cych stanowić przedmiot prawa autorskiego wyników prac powstaÅ‚ych w zwiÄ…zku z wykonaniem przedmiotu umowy.
Wykonawca wniósÅ‚ zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowej w wysokoÅ›ci 114.220,95 zÅ‚.
W umowie na rzecz zamawiającego zostały zastrzeżone następujące kary umowne:
1) w przypadku niewykonania przedmiotu umowy - w wysokości 25 % wynagrodzenia umownego,
2) w przypadku powierzenia innym podmiotom wykonania innej części przedmiotu umowy niż wskazana w ofercie - w wysokości 25 % wynagrodzenia umownego,
3) w innych przypadkach nienależytego wykonania przedmiotu umowy - w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego,
4) w przypadku zwłoki w realizacji kampanii reklamowej - w wysokości 0,2 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki.
ZamawiajÄ…cy może dochodzić na zasadach ogólnych odszkodowaÅ„ przewyższajÄ…cych zastrzeżone na jego rzecz kary umowne.
Zgodnie z zapisami umowy, umowa ulegnie rozwiązaniu ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli w roku budżetowym 2010 zamawiający nie będzie dysponował środkami finansowymi przeznaczonymi na jej realizację (warunek rozwiązujący). W takim wypadku zamawiający zapłaci wykonawcy wyłącznie tę część wynagrodzenia, jaka odpowiada zakresowi wykonania przedmiotu umowy do dnia rozwiązania umowy. Dodatkowo zamawiający może odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym i żądać od wykonawcy zapłaty kary umownej w razie powierzenia innym podmiotom wykonania innej części zadania niż zostało to określone w ofercie.
Wartość umowy przekracza 10% kapitaÅ‚ów wÅ‚asnych CAM Media S.A. (kryterium uznania umowy za znaczÄ…cÄ… umowÄ™).
| |
|