pieniadz.pl

CAM Media SA
Skonsolidowany raport półroczny PSr 2009

31-08-2009


skorygowany
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Skonsolidowany raport półroczny PSr 2009
(rok)
(zgodnie z § 82 ust. 2 i § 83 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. - Dz. U. Nr 33, poz. 259)
dla emitentów papierów wartościowych prowadzących działalność wytwórczą, budowlaną, handlową lub usługową
za półrocze roku obrotowego 2009 obejmujące okres od 2009-01-01 do 2009-06-30
zawierający skonsolidowane sprawozdanie finansowe według Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej
w walucie
oraz skrócone sprawozdanie finansowe według Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej
w walucie
data przekazania: 2009-08-31
CAM MEDIA SPÓŁKA AKCYJNA
(pełna nazwa emitenta)
CAM MEDIA S.A. Media (med)
(skrócona nazwa emitenta) (sektor wg klasyfikacji GPW w Warszawie / branża)
00-349 Warszawa
(kod pocztowy) (miejscowość)
Tamka 16 lok. U4
(ulica) (numer)
(022) 828 08 85 (022) 828 08 86
(telefon) (fax)
biuro@cammedia.pl www.cammedia.pl
(e-mail) (www)
525-22-87-848 015664139
(NIP) (REGON)
BDO Numerica International Auditors & Consultants Sp. z o.o.
(podmiot uprawniony do badania)

Nazwa arkusza:


WYBRANE DANE FINANSOWE w tys. w tys. EUR
półrocze / 2009 półrocze / 2008 półrocze / 2009 półrocze / 2008
I. Przychody netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów 13 895,00 15 585,00 3 075,00 3 449,00
II. Zysk (strata) z działalności operacyjnej -1 826,00 79,00 -404,00 17,00
III. Zysk (strata) brutto -1 464,00 1 281,00 -324,00 284,00
IV. Zysk (strata) netto -1 398,00 1 134,00 -309,00 251,00
V. Przepływy pieniężne netto z działalności operacyjnej -70,00 -383,00 -15,00 -85,00
VI. Przepływy pieniężne netto z działalności inwestycyjnej 815,00 -2 782,00 180,00 -616,00
VII. Przepływy pieniężne netto z działalności finansowej 914,00 18 760,00 202,00 4 152,00
VIII. Przepływy pieniężne netto, razem 1 659,00 15 595,00 367,00 3 451,00
IX. Aktywa razem 37 620,00 38 623,00 8 417,00 8 641,00
X. Aktywa obrotowe 29 642,00 31 616,00 6 632,00 7 074,00
XI. Zobowiązania długoterminowe 2 227,00 1 469,00 498,00 329,00
XII. Zobowiązania krótkoterminowe 7 615,00 8 407,00 1 704,00 1 881,00
XIII. Kapitał własny 27 778,00 28 747,00 6 215,00 6 432,00
XIV. Kapitał zakładowy 728,00 728,00 163,00 163,00
XV. Liczba akcji 7 284 500,00 7 284 500,00 7 284 500,00 7 284 500,00
XVI. Zysk (strata) na jedną akcję zwykłą (w zł/EUR) -0,19 0,16 -0,04 0,04
XVII. Rozwodniony zysk (strata) na jedną akcję zwykłą (w zł/EUR) -0,19 0,16 -0,04 0,04
XVIII. Wartość księgowa na jedną akcję (w zł/EUR) 3,81 3,95 0,85 0,88
XIX. Rozwodniona wartość księgowa na jedną akcję (w zł/EUR) 3,81 3,95 0,85 0,88
XX. Zadeklarowana lub wypłacona dywidenda na jedną akcję (w zł/EUR) 0,00 0,00 0,00 0,00






Wybrane dane finansowe (IX-XIV oraz XVIII-XIX) zaprezentowane są na
30.06.2009 r. oraz na 31.12.2008 r.Dane bilansowe przeliczono wg
kursu średniego EUR wg tabeli NPB na 30 czerwca 2009 roku w wysokości
4,4696, natomiast dane rachunku zysków i strat oraz rachunku przepływów
pieniężnych wg kursu EUR stanowiącego średnią arytmetyczną średnich
kursów NBP obowiązujących na koniec każdego miesiąca, który wyniósł
4,5184 zł.W I półroczu 2009 roku w porównaniu do I półrocza
2008 roku nastąpił niewielki spadek sprzedaży, który w dużej mierze
wynika ze zmniejszonej sprzedaży Grupy kapitałowej CAM Media przede
wszystkim w II kwartale. Obniżenie sprzedaży w stosunku do analogicznego
okresu roku ubiegłego nastąpiło o 10,84 p.p.Zmniejszającej
się sprzedaży towarzyszył również spadek jej rentowności, który wynikał
głównie ze spadającego popytu na powierzchnie reklamowe oraz z presji
cenowej ze strony klientów, którzy nadal inwestowali w media. Rentowość
netto sprzedaży w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego
zmniejszyła się o 17,34 p.p.Drugim czynnikiem, który
istotnie wpłynął na wyniki finansowe Grupy kapitałowej CAM Media były
koszty niewykorzystanych powierzchni reklamowych. Wpływ tego czynnika na
wyniki finansowe I półrocza 2009 roku był szczególnie widoczny w II
kwartale, który w tym roku był wyraźnie słabszy od tego okresu roku
ubiegłego.Negatywny wpływ na wyniki finansowe Grupy kapitałowej
CAM Media miały również jej intensywne działania w zakresie "New
business", których koszty były znacząco wyższe niż w analogicznym
okresie ubiegłego roku. Różnica wynikała przede wszystkim z większej
konkurencji w przetargach o nowe kontrakty oraz wyższą wartość nowych
kontraktów, co bezpośrednio przekładało się na większy zakres prac,
które CAM Media musiała wykonać, aby wziąć udział w tychże przetargach.Podobny
charakter oddziaływania na wyniki finansowe Grupy kapitałowej CAM Media
miały inwestycje w nową sieć nośników reklamowych oraz nakłady finansowe
w nowouruchomionych spółkach. Razem czynniki te spowodowały, iż Grupa
kapitałowa CAM Media poniosła w I półroczu stratę netto w wysokości
1.398 tys. zł. Przy czym warto zauważyć, że jedna grupa czynników
negatywnie wpływających na wyniki finansowe Grupy kapitałowej CAM Media,
wynika ze zjawisk kryzysowych, których skutkiem było zmniejszenie
wydatków na reklamę, ale co również ważne z przesunięcia tych wydaktów
przez reklamodawców na drugie półrocze 2009 roku.Druga
grupa czynników negatywnie wpływających na wyniki finansowe Grupy
kapitałowej CAM Media to działania inwestycyjne, które jeszcze w roku
2009 powinny przynieść wymierne efekty finansowe.



W przypadku prezentowania wybranych danych finansowych z półrocznego skróconego sprawozdania finansowego dane te należy odpowiednio opisać.

Wybrane dane finansowe ze skonsolidowanego bilansu (skonsolidowanego sprawozdania z sytuacji finansowej) lub odpowiednio z bilansu (sprawozdania z sytuacji finansowej) prezentuje się na koniec półrocza bieżącego roku obrotowego i na koniec poprzedniego roku obrotowego, co należy odpowiednio opisać.

Raport powinien zostać przekazany Komisji Nadzoru Finansowego, spółce prowadzącej rynek regulowany oraz do publicznej wiadomości za pośrednictwem agencji informacyjnej zgodnie z przepisami prawa.

Nazwa arkusza:


INFORMACJA O KOREKCIE RAPORTU
Skorygowany raportem bieżącym nr z dnia o treści:

Podobne

+ więcej

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm