| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 32 | / | 2008 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2008-06-11 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| KARENNOT | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Komentarz ZarzÄ…du KAREN Notebook do aneksu nr 5 Prospektu Emisyjnego Akcji Serii I zmieniajÄ…cego cele emisyjne. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d SpóÅ‚ki informuje, że zmiana celów emisyjnych wiąże siÄ™ z objÄ™ciem przez Komputronik SA wiÄ™kszoÅ›ciowego pakietu akcji i realizowaniem strategii wzrostu w podstawowym obszarze dziaÅ‚alnoÅ›ci, jakim jest sprzedaż detaliczna.
ZakÅ‚adane wczeÅ›niej cele emisyjne (m.in. akwizycje i rozwój niewiÄ…zany bezpoÅ›rednio z budowÄ… sieci sprzedaży) staÅ‚y siÄ™ tym samym nieaktualne, jednoczeÅ›nie ZarzÄ…d SpóÅ‚ki zdaje sobie sprawÄ™ z koniecznoÅ›ci dofinansowania przede wszystkim tych obszarów przedsiÄ™biorstwa, które majÄ… najwiÄ™kszy wpÅ‚yw na zwiÄ™kszenie rozpoznawalnoÅ›ci marki, ofertÄ™ produktowÄ… oraz jakość i szybkość obsÅ‚ugi klientów.
Obserwowany od pewnego czasu gwaÅ‚towny rozwój techologiczny sprawia, ze dotychczasowy podstawowy rynek Karen Notebook, tj. rynek komputerów przenoÅ›nych (notebooków) przestaÅ‚ być domenÄ… wyspecjalizowanych firm i stÄ…d pojawia siÄ™ konieczność zdecydowanego rozszerzenia oferty i wprowadzenia do sprzedaży szerokiego asortymentu produktów zwiÄ…zanych z użytkowaniem urzÄ…dzeÅ„ mobilnych.
Tak wiÄ™c SpóÅ‚ka skupi siÄ™ na rozwoju dziaÅ‚alnoÅ›ci poprzez rozbudowÄ™ sieci salonów wÅ‚asnych zlokalizowanych przede wszystkim w nowo otwieranych centrach handlowych, modernizacjÄ… (konieczność eksponowania wiÄ™kszego asortymentu) już dziaÅ‚ajÄ…cych salonów oraz rozwój sieci franczyzowej.
ZarzÄ…d widzi również potrzebÄ™ inwestycji w infrastrukturÄ™ informatycznÄ…, nowoczesny zintegrowany system zarzÄ…dzania przedsiÄ™biorstwem a przede wszystkim w wydajny sklep internetowy, speÅ‚niajÄ…cy rolÄ™ zarówno sprawnego kanaÅ‚u dystrybucyjnego, jak i ogólnie dostÄ™pnego katalogu produktów.
Realizacja przedstawionych celów emisyjnych majÄ… doprowadzić do znacznego zwiÄ™kszenia skali efektywnoÅ›ci dziaÅ‚ania spóÅ‚ki oraz wzrostu pozycji rynkowej a tym samym zdecydowanego wzrostu jej wartoÅ›ci. | |
|