| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 36 | / | 2009 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2009-09-15 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| CIECH | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Zmiany w składzie Rady Nadzorczej Ciech SA | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd Ciech SA informuje, że Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Ciech SA w dniu 14 września 2009 roku odwołało ze składu Rady Nadzorczej Ciech SA Pana Krzysztofa Mastalerza i Panią Alicję Pimpicką oraz powołało w skład Rady Nadzorczej Ciech SA Panią Ewę Sibrecht – Ośkę i Pana Sławomira Stelmasiaka.
Zarząd podaje do publicznej wiadomości życiorysy nowo powołanych członków Rady Nadzorczej:
Ewa Sibrecht-Ośka
Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego, Wydział Prawa. Od 1994 r. radca prawny - aplikacja radcowska w Warszawie. Od 1991 do 2001 r. zatrudniona w Departamencie Prawnym Ministerstwa Finansów. Równolegle: 1992-1995 – zatrudnienie w banku, 1995-1996 zatrudniona w Kancelarii Prawniczej Baker McKenzie, 1998-2001 Kancelaria Prawnicza Cavere, 2000-2001 zatrudniona w Urzędzie Komitetu Integracji Europejskiej. W latach 2001-2006 pracowała w Nafcie Polskiej S.A. W latach 2006-2007 była radcą prawnym w Korporacji Polskie Stocznie S.A. W roku 2007 r. – radca prawny w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy Biuro Nadzoru Właścicielskiego oraz w Progres Services Sp. z o.o. Od listopada 2007 r. radca ministra w DNWiPI w Ministerstwie Skarbu Państwa; od maja 2009 r. Dyrektor Departamentu Analiz w Ministerstwie Skarbu Państwa.
Pani Ewa Sibrecht – Ośka uczestniczyła w pracach nad projektem ustawy o doradztwie podatkowym i ustawie o postępowaniu kompensacyjnym w podmiotach o szczególnym znaczeniu dla polskiego przemysłu stoczniowego oraz w przygotowaniu Grupy LOTOS S.A. do debiutu giełdowego. Ponadto uczestniczyła w procesie prywatyzacji sektora Wielkiej Syntezy Chemicznej (Zakłady Chemiczne Organika Sarzyna S.A. oraz Zachem S.A.) – uczestnictwo w projekcie przygotowania zbycia akcji spółek inwestorom, w tym odbiór analiz przedprywatyzacyjnych, umowy z prywatyzowanymi spółkami oraz negocjacje umów z inwestorami w tym zagadnienia pomocy publicznej.
Sławomir Stelmasiak
Absolwent Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Chemii. Studia podyplomowe z zakresu mediacji i negocjacji (Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu ) oraz audytu wewnętrznego (Wyższa Szkoła Handlu i Rachunkowości w Poznaniu). Studia Doktoranckie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. W 1997 roku zdał egzamin dla członków rad nadzorczych spółek Skarbu Państwa. Od 2003 roku członek Rady Nadzorczej MPK Poznań Sp. z o.o. Brał udział w licznych szkoleniach, stażach i konferencjach na temat ochrony środowiska, finansowania inwestycji w ochronie środowiska, rynku energii oraz odnawialnych źródeł energii.
Od 1988 roku prowadził działalność gospodarczą, indywidualną oraz jako udziałowiec i akcjonariusz spółek prawa handlowego. Brał udział w projektach inwestycyjnych jako członek organów zarządzających i nadzorczych, w branży handlowej, nieruchomości, wydobywczej, chemicznej. Od 2008 roku w GK Enea – doradca Zarządu ds. odnawialnych źródeł energii , obecnie Prezes Zarządu BHU S.A. (Grupa Enea).
Od 1998 roku członek władz Wielkopolskiego Zrzeszenia Handlu i Usług. Członek Rady Finansowej i doradca Rektora Wyższej Szkoły Handlu i Usług w Poznaniu.
Powołani członkowie Rady Nadzorczej nie prowadzą działalności konkurencyjnej w stosunku do spółki. Nie są wspólnikami w żadnej konkurencyjnej spółce osobowej oraz nie są członkami organów w innych konkurencyjnych wobec spółki osobach prawnych. Nie figurują również w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz. 1186).
| |
|