pieniadz.pl

Dębica SA
Skład Rady Nadzorczej i Komitetu Audytu

05-06-2012


KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 21 / 2012
Data sporządzenia: 2012-06-05
Skrócona nazwa emitenta
DEBICA
Temat
Skład Rady Nadzorczej i Komitetu Audytu
Podstawa prawna
Inne uregulowania
Treść raportu:

Na podstawie § 5 ust.1 pkt 22 i w związku z § 28 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim, Zarząd Firmy Oponiarskiej S.A. ("Spółka") podaje do wiadomości, iż Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Spółki dokonało w dniu 4 czerwca 2012 roku wyboru następujących członków Rady Nadzorczej, na kadencję rozpoczynającą się w dniu 4 czerwca 2012 roku:

1. Michel Rzonzef, wykształcenie wyższe. Absolwent Wydziału Elektromechanicznego Uniwersytetu w Liege w Belgii, który ukończył w 1987 r. i wkrótce potem rozpoczął pracę w firmie Goodyear Luxembourg. Po pracy na kilku stanowiskach w Ośrodku Badawczo-Rozwojowym Goodyear zajmował różne stanowiska związane ze sprzedażą i marketingiem, w 2001 r. został Dyrektorem Generalnym Goodyear na Europę Środkową. Od grudnia 2002 r. pełnił funkcję Wiceprezesa ds. Sprzedaży i Marketingu w regionie Europy Wschodniej, Afryki i Bliskiego Wschodu (EEMEA). Od 1 lutego 2008 r. do stycznia 2012 r. Prezes Goodyear na kraje Europy Wschodniej, Afryki i Bliskiego Wschodu, od stycznia do maja 2012 – Wiceprezes, Dyrektor ds. sprzedaży opon użytkowych na kraje Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu, od 1 czerwca 2012 r. Wiceprezes, Dyrektor ds. sprzedaży opon osobowych na kraje Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu.

2. Philippe Degeer, uzyskał tytuł licencjacki w dziedzinie inżynierii na Liege oraz tytuł magistra Administracji Biznesowej w Szkole Biznesu w Londynie. Zajmował liczne stanowiska w kadrze zarządzającej, sprzedaży i marketingu w Szwajcarii, Austrii, krajach Beneluxu do roku 2003, kiedy to został wybrany na prezesa transakcji w Paryżu. W roku 2006 został wybrany vice-prezydentem Goodyear Dunlop Tires Operations (GDTO) w Luksemburgu. Pan Philippe Degeer jest także dyrektorem rady Goodyear Dunlop Tires Europe i przewodniczącym rady GDTO oraz Goodyear SA w Luksemburgu.

3. Dominikus Golsong, Radca prawny koncernu na Wspólnotę Europejską, Europę Wschodnią, Bliski Wschód i Afrykę. Zdobył tytuł magistra prawa na Uniwersytecie Columbia w Nowym Jorku. Uzyskał tytuł doktora prawa na Uniwersytecie w Lozannie w Szwajcarii. Posiada również stopnie w dziedzinie zarządzania: "Young Manager" (Młodego Menedżera) na INSEAD, "Advanced Development Program Degree" ("Program Zaawansowanego Rozwoju") w London Business School oraz “Facilitative Management Certificate" (Świadectwo Zarządzania Wspomagającego ) na Uniwersytecie Michigan. Przed podjęciem pracy w Goodyear Dunlop Tires Europe BV, zdobył bogate doświadczenie w firmie Dow Corning na stanowiskach: Associate General Counsel Corporate (Z-ca Głównego Radcy Korporacji), General Counsel (Główny Radca) w oddziale firmy Dow Corning na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, jak również jako członek zarządów spółek podległych Dow Corning na Europie. Wcześniej odbywał praktykę prawniczą w zakresie prawa spółek handlowych, zarządzania i administracji oraz transakcji finansowych i handlu międzynarodowego w nowojorskiej firmie prawniczej Sullivan & Cromwell, jak również w brukselskiej firmie prawniczej Linklaters De Bandt.

4. Ronald Archer, wykształcenie wyższe. Absolwent zarządzania w przemyśle na Uniwersytecie w Akron (1974), MBA na Uniwersytecie w Akron (1982), ukończył również Międzynarodowy Program Zarządzania na Uniwersytecie Zachodniego Ontario (1988), Programy Zarządzania Finansowego na Uniwersytecie Columbia (1990) oraz Uniwersytecie Stanforda (1995). Pracował na stanowisku głównego kontrolera finansowego Goodyear Canada w 1987. W 1989 awansowany na stanowisko wiceprezesa ds. finansowych i administracyjnych koncernu na
Kanadę. W 1992 mianowany dyrektorem finansowym Goodyear Great Britain, następnie dyrektor finansowy pionu wyrobów technicznych koncernu. Od lipca 1999 dyrektor finansowy zespołu kierowniczego Goodyear Dunlop Tires Europe B.V. na Europę Wschodnią, Afrykę i Bliski Wschód. W marcu 2004 r. mianowany na stanowisko dyrektora ds. finansowych na kraje Unii Europejskiej, od września 2006 r. do marca 2009 r. wiceprezes ds. finansowych odpowiedzialny za zaopatrzenie w The Goodyear Tire & Rubber Company z siedzibą w Akron, U.S.A. Od marca
2009 r. dyrektor ds. finansowych Goodyear Dunlop Tires Europe na kraje Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu.

5. Maciej Mataczyński, doktor habilitowany nauk prawnych, radca prawny, specjalista prawa handlowego i europejskiego. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza; stypendysta Komisji Fulbrighta w Harvard Law School oraz Instytutu T.M.C. Assera w Hadze. Od 2003 roku jest zatrudniony, jako adiunkt, w Katedrze Prawa Europejskiego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Autor licznych publikacji prawniczych, publikowanych w Polsce i zagranicą. W okresie od stycznia do listopada 2006 roku pełnił funkcję Sekretarza, a następnie Przewodniczącego Rady Nadzorczej PKN ORLEN S.A. W dniu 7 lutego 2008 r. wybrany ponownie na stanowisko Przewodniczącego Rady Nadzorczej PKN ORLEN S.A.

6. Raimondo Eggink, doktor nauk matematycznych, absolwent matematyki teoretycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od 2002 roku prowadzi samodzielnie działalność konsultingową i szkoleniową na rzecz podmiotów działających na rynku finansowym. Jednocześnie jest członkiem Rad Nadzorczych: Netia S.A.(od 2006r.) Kofola S.A. (od 2004 r., poprzednio HOOP S.A.), Zespół Elektrociepłowni Wrocławskich KOGENERACJA S.A. (od 2009 r.), PERŁA – Browary Lubelskie S.A. (2004 – 2005 oraz od 2008 r.), AmRest Holding SE (od 2010 r.) i Lubelski Węgiel Bogdanka S.A. (od 2012 r.) W przeszłości był członkiem rad nadzorczych: Stomil-Olsztyn S.A. (2002-2003), Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. (2002-2008), Wilbo S.A. (2003-2005), Mostostal Płock S.A. (2003-2006), Swarzędz Meble S.A. (2004-2005), PKN ORLEN S.A. (2004-2008) i Zachodni Fundusz Inwestycyjny NFI S.A. (2006 r.).

Był członkiem Zarządu, Dyrektorem inwestycyjnym i Prezesem Zarządu ABN Amro Asset Management (Polska) S.A. Swoją pracę zawodową rozpoczął w 1995 roku w warszawskim oddziale ING Banku N.V. Licencjonowany doradca inwestycyjny od 1995 roku. W latach 1995 -1997 pełnił funkcję Wiceprezesa Rady Maklerów i Doradców. W 2000 roku stowarzyszenie AIMR (obecnie – CFA Institute) przyznało mu tytuł CFA (Chartered Financial Analyst). Od 2004 roku jest członkiem Zarządu Polskiego Stowarzyszenia CFA Society of Poland.

7. Przemysław Cieszyński, absolwent Politechniki Wrocławskiej - Wydział Informatyki i Zarządzania, magister inżynier (1989) specjalizacji: systemy informacyjne. W latach 1993-1994 i 1996-1997 odbył jako stypendysta Fulbright'a studia z zarządzania o specjalizacji marketing na Vanderbilt University, Nashville TN (USA), uzyskując stopień MBA. W latach 1990-1993 był konsultantem w Biurze ds. Informatyki URM. Od 1994 do 1998 r. pracował w Tricon Restaurants International Warszawa (d. PepsiCo) jako Project Leader i Systems Manager. W listopadzie 1998 r. rozpoczął pracę w Andersen Consulting (obecnie Accenture), gdzie jako Manager i Senior Manager prowadził projekty strategiczne dla klientów z branży usług finansowych. Od lutego 2003 do stycznia 2004 jako Executive Director pracował w CII Group Warszawa (obecnie Alvarez & Marsal). W styczniu 2004 r. objął funkcję Członka Zarządu, Dyrektora Pionu Usług Bankowych w Polcard SA. Następnie od marca do listopada 2005 r. był Dyrektorem Biura Restrukturyzacji w Telewizji Polskiej SA, a od grudnia 2005 prowadzi firmy świadczące kompleksowe usługi doradztwa zarządczego pod marką Raitaro. Pełnił m. in. następujące funkcje w organach spółek i organizacji: 1991 – 1993 Członek Rady Dolnośląskiej Izby Przemysłowo – Handlowej; 2006 – 2007 WSiP S.A. Przewodniczący/Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej; 2007 – 2008 Sygnity S.A. Członek Rady Nadzorczej; 2008 – 2009 CIECH S.A. Członek Rady Nadzorczej; Od 2009 r. Członek Rady Nadzorczej YAWAL S.A.; od 2010 r. Wiceprzewodniczący CIECH S.A.; 2010 r. Prezes Zarządu (zarządzanie tymczasowe) Sokółka Okna i Drzwi S.A.

Ponadto, na podstawie § 14 Statutu Spółki, pracownicy Spółki na członka Rady Nadzorczej w kadencji rozpoczynającej się 4 czerwca 2012 r. wybrali Panią
Renatę Hadałę. Zgodnie z § 14 ust. 1 Statutu Spółki członków Rady Nadzorczej powołuje się na okres wspólnej kadencji.

8. Pani Renata Hadała, wykształcenie zawodowe. Od 1981 r. do 1984 r. pracowała w Zakładach Przemysłu Owocowo Warzywnego "Pektowin" w Jaśle. W 1984 r. rozpoczęła pracę w T.C. Dębica S.A. na stanowisku operator pras Centralnej Wytwórni Dętek. W okresie od 1987 r. do 1990 r. pracowała w firmie PNEUMANT (NRD). Od czerwca 1990 r. zatrudniona była na stanowisku operatora pras a od października1990 r. - konfekcjonera opon Wydziału Produkcji Opon Rowerowych. Od września 1998 r. pracuje jako krajacz kordu na Wydziale Produkcji Opon Rolniczych (BT-5/F ) w T.C. Debica S.A.

Pani Renata Hadała, została wybrana przez pracowników na podstawie § 14 Statutu Spółki na kadencję rozpoczynającą się 4 czerwca 2012 r.

Żadna z wyżej wymienionych osób nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Spółki.

Żadna z wyżej wymienionych osób nie jest wpisana w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

W dniu 4 czerwca 2012 r. na swoim pierwszym posiedzeniu Rada Nadzorcza ukonstytuowała się i wybrała ze swego grona:
Pana Michela Rzonzef – na stanowisko Przewodniczącego Rady Nadzorczej
Pana Philippe Degeer – na stanowisko Wiceprzewodniczącego Rady Nadzorczej
Pana Macieja Mataczyńskiego – na stanowisko Sekretarza Rady Nadzorczej.

Ponadto Rada Nadzorcza Spółki wybrała, w dniu 4 czerwca 2012 r. w skład stałego Komitetu Audytu Rady Nadzorczej następujących członków Rady Nadzorczej: Pana Ronalda Archera, Pana Philippe Degeer’a, Pana Macieja Mataczyńskiego, Pana Przemysława Cieszyńskiego oraz Pana Raimondo Egginka.
Komitetu Audytu uwzględnia wymogi wynikające z przepisów art. 86 ust. 4 i 5Ustawy biegłych rewidentach i ich samorządzie, podmiotach uprawnionych do badania sprawozdań finansowych oraz o nadzorze publicznym.

Podobne

+ więcej

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm