| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 25 | / | 2010 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2010-09-07 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| DGA | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Znacząca umowa | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd Spółki Doradztwo Gospodarcze DGA S.A. uprzejmie informuje, że w dniu 7 września 2010 r. podpisana została przez DGA umowa o dofinansowanie Projektu "Zawodowo podnosimy kompetencje uczniów. Program zajęć dodatkowych z zakresu kompetencji kluczowych i współpracy z pracodawcami" w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Umowa podpisana została z Samorządem Województwa Wielkopolskiego reprezentowanym przez Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu.
Całkowita wartość projektu wynosi 2.914.588,28 zł a dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej wynosi 2.523 718,28 zł.
Projekt skierowany jest do 516 uczniów trzech szkół zawodowych z Poznania i ma na celu wspomóc proces nauczania poprzez program dodatkowych zajęć i ich innowacyjną formę prowadzenia. W projekcie uczniowie nabędą kwalifikacje niezbędne do rozwoju osobistego i przyszłego zatrudnienia, w tym m.in. kompetencje naukowo – techniczne, społeczne, umiejętność uczenia się, inicjatywność i przedsiębiorczość. Realizacja projektu przez DGA S.A. będzie trwała 24 miesiące.
Umowa jest znacząca dla DGA S.A nie tylko za względu na jej wartość, ale również na możliwość wykorzystania posiadanej przez DGA S.A. wiedzy, kompetencji i doświadczenia w zakresie realizacji projektów skierowanych do dzieci i młodzieży oraz współpracy z sektorem szkolnictwa nabytych podczas realizowanego od 1 lipca 2008 r. trzyletniego projektu "Fascynacje zaklęte w nauce i biznesie. Ogólnopolski program rozwoju kompetencji kluczowych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych i przedsiębiorczości dla uczniów gimnazjów" o wartości 16,7 mln zł. | |
|