| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 63 | / | 2008 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2008-12-05 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| DGA | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Uzupełnienie do raportu bieżącego nr 62/2008 z dnia 5 grudnia 2008 r. | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd Doradztwa Gospodarczego DGA S.A. przekazuje uzupełnienie informacji do raportu bieżącego nr 62/2008 opublikowanego w dniu 5 grudnia 2008 r. o następującej treści:
Projekt "Fascynacje zaklęte w nauce i biznesie - ogólnopolski program rozwoju kompetencji kluczowych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych i przedsiębiorczości dla uczniów gimnazjów" jest jednym ze zwycięskich projektów Konkursu ogłoszonego przez Ministerstwo Edukacji Narodowej w ramach Działania 3.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałania 3.3.4 "Ponadregionalne programy rozwijania umiejętności uczniów w zakresie kompetencji kluczowych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT), języków obcych, przedsiębiorczości". Liderem projektu jest Doradztwo Gospodarcze DGA S.A. i zrealizuje go z partnerem, którym jest z Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w Zielonej Górze. Wsparcia merytorycznego udzieli Politechnika Poznańska, Wydział Fizyki Technicznej.
Łącznie 1230 uczniów z 73 gimnazjów zaproszonych do udziału z całej Polski, będzie brało udział w trzyletnim projekcie ( zakończenie planowane jest na listopad 2011 roku) promującym przedmioty przyrodnicze i matematyczne oraz przedsiębiorczość. Projekt jest odpowiedzią na słabnące zainteresowanie nauką przedmiotów ścisłych wśród uczniów gimnazjów oraz na odnotowywany od lat spadek liczby kandydatów na kierunki inżynierskie i techniczne. Co jest istotne to, fakt, że projekcie w równym stopniu będą uczestniczyć uczniowie gimnazjów z terenów wiejskich i miejsko – wiejskich.
Wartość projektu wynosi łącznie 16.691.134,77 zł. Projekt jest istotny nie tylko w odniesieniu do jego wartości ale również ze względu na:
- wejście DGA w nowy obszar jakim jest rynek nauki oświaty i edukacji dla dzieci i młodzieży,
- innowacyjność - o czym świadczą nowe metody przekazywania wiedzy - dodatkowe zajęcia praktyczne, konkursy i wykłady pokazowe, obozy i wyjazdy naukowe.
| |
|