| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 25 | / | 2011 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2011-07-19 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| DROZAPOL | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| WstÄ™pna ocena wyników SpóÅ‚ki w I póÅ‚roczu | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Ze wzglÄ™du na to, że raport póÅ‚roczny SpóÅ‚ki zostanie upubliczniony dopiero w dniu 31 sierpnia 2011 roku, ZarzÄ…d przekazuje wstÄ™pne informacje o wynikach pierwszego póÅ‚rocza 2011 roku:
W tym czasie, pomimo pogorszenia koniunktury, przychody SpóÅ‚ki zwiÄ™kszyÅ‚y siÄ™, wg wstÄ™pnych, nie audytowanych danych, w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegÅ‚ego o 57,4%, do wartoÅ›ci 116,3 mln zÅ‚. Przyrost ten nie byÅ‚ tylko wynikiem wzrostu cen, które to w II kwartale miaÅ‚y tendencje spadkowe, wpÅ‚ywajÄ…c na poziom osiÄ…gniÄ™tych zysków. Wzrosty zawdziÄ™czamy gÅ‚ównie zwiÄ™kszonemu wolumenowi sprzedaży wyrobów hutniczych (wzrost o 35,2 %), przekraczajÄ…cemu w skali póÅ‚rocza ilość 49,3 tys. ton. Co wiÄ™cej, wzrosty iloÅ›ciowe sprzedaży miaÅ‚y miejsce we wszystkich grupach asortymentowych, jednak najwiÄ™ksze wzrosty zarówno iloÅ›ciowe, jak i marżowe byÅ‚y w handlu produktami wÅ‚asnymi. Dotyczy to szczególnie asortymentu produkowanego w przejÄ™tej dwa lata temu spóÅ‚ce Glob-Profil S.A., obecnie, po restrukturyzacji bÄ™dÄ…cej oddziaÅ‚em produkcyjnym naszej firmy. Sprzedaż tych produktów zwiÄ™kszyÅ‚a siÄ™ o 50,2%.
Raport okresowy, zawierajÄ…cy wszystkie dane finansowe za I póÅ‚rocze bieżącego roku zostanie przekazany do publicznej wiadomoÅ›ci zgodnie z harmonogramem, po dokonaniu przeglÄ…du przez biegÅ‚ych rewidentów.
JednoczeÅ›nie ZarzÄ…d informuje, że majÄ…c na uwadze poprawÄ™ postrzegania Drozapol-Profil S.A. na rynku kapitaÅ‚owym, zawarÅ‚ umowÄ™ z firmÄ… wyspecjalizowanÄ… w relacjach inwestorskich. Efekty tej wspóÅ‚pracy powinny być zauważalne w dÅ‚uższym terminie.
| |
|