| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 20 | / | 2010 | |
| |
| Data sporzÄ…dzenia: | 2010-05-26 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| eCARD S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Podstawowe założenia strategii eCard S.A. w latach 2010-2013 | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| ZarzÄ…d eCard S.A. niniejszym przekazuje do publicznej wiadomoÅ›ci podstawowe zaÅ‚ożenia strategii SpóÅ‚ki na lata 2010 – 2013, przyjÄ™te uchwaÅ‚Ä… Rady Nadzorczej z dnia 26 maja 2010 roku.
Podstawowym celem strategii jest skoncentrowanie dziaÅ‚alnoÅ›ci SpóÅ‚ki wokóÅ‚ funkcji agenta rozliczeniowego, wzmocnienie pozycji rynkowej w segmencie e-commerce i zajÄ™cie stabilnej pozycji rynkowej w obsÅ‚udze pozostaÅ‚ych transakcji bezgotówkowych, a także zwiÄ™kszenie dynamiki wzrostu i uzyskanie dodatniego wyniku netto w okresie objÄ™tym strategiÄ….
Podstawowe założenia strategii obejmują:
1. Zbycie na rzecz Towarzystwa Finansowego SKOK S.A. zorganizowanej części przedsiÄ™biorstwa obejmujÄ…cej zespóÅ‚ skÅ‚adników materialnych i niematerialnych przeznaczonych do prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci bankomatowej.
2. Wdrożenie programów staÅ‚ej optymalizacji kosztów i procesów biznesowych.
3. ZwiÄ™kszenie produktywnoÅ›ci poprzez wzrost udziaÅ‚u w rynku e-commerce oraz wdrażanie nowych produktów w segmencie transakcji bezgotówkowych poprzez kompleksowÄ… ofertÄ™ dla akceptantów pÅ‚atnoÅ›ci bezgotówkowych.
4. Optymalizacja struktury kapitaÅ‚owej i wzrost wiarygodnoÅ›ci finansowej poprzez zwiÄ™kszenie udziaÅ‚u kapitaÅ‚u wÅ‚asnego w finansowaniu aktywów.
O realizacji kolejnych etapów strategii SpóÅ‚ka informować bÄ™dzie w kolejnych raportach.
| |
|