| KOMISJA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I GIEŁD | |
|
| | Raport bieżący nr | 18 | / | 2005 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2005-04-27 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| ELBUDOWA | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Powołanie osób nadzorujących | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| § 5 ust. 1 pkt 26 RO - powołanie osoby zarządzającej lub nadzorującej emitenta
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd ELEKTROBUDOWY SA informuje iż w dniu 27 kwietnia 2005 roku do Rady Nadzorczej Spółki powołane zostały na kolejną kadencję następujące osoby: Dariusz Mańko, Michał Wnorowski, Michał Boni, Arkadiusz Julke, Roman Zalewski, Dariusz Wojda.
Informacje o nowo powołanych Członkach Rady Nadzorczej zostały zamieszczone poniżej.
Dariusz Mańko
Dariusz Mańko, lat 37.
Pan Dariusz Mańko posiada wykształcenie wyższe – ukończył studia na Akademii Rolniczej w Poznaniu. Pan Dariusz Mańko ukończył również studia podyplomowe "Zarządzanie finansami przedsiębiorstw" na Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz wiele specjalistycznych szkoleń krajowych i zagranicznych z zakresu zarządzania, marketingu i ekonomii.
Pan Dariusz Mańko kolejno pracował:
1) w latach 1993 – 1996 w SAPA Aluminium Sp. z o.o. w Trzciance jako Przedstawiciel Handlowy, następnie Kierownik Marketingu i Sprzedaży,
2) w latach 1996 – 1999 w ZML Kęty SA w Kętach jako Dyrektor Zakładu Prasowni,
3) od 1999 roku w Metalplast – Bielsko SA w Bielsku – Białej jako Prezes Zarządu - Dyrektor Generalny,
4) od 2000 roku w Grupie Kęty SA w Kętach jako Członek Zarządu - Zastępca Dyrektora Generalnego.
Pan Dariusz Mańko pełni funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej Metalplast Stolarka Sp. z o.o. w Bielsku – Białej oraz ZRE Metalplast Sp. z o.o. w Bielsku – Białej. Ponadto Pan Dariusz Mańko pełni funkcję Członka Rady Nadzorczej Alupol Sp. z o.o. w Tychach. Pan Dariusz Mańko pełni również funkcję Kanclerza Loży Bielskiej Business Center Club.
Pan Dariusz Mańko nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec działalności Spółki. Pan Dariusz Mańko nie został wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie Ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Michał Wnorowski
Michał Wnorowski, lat 32.
Pan Michał Wnorowski posiada wykształcenie wyższe – ukończył studia na kierunku menedżerskim – zarządzanie i marketing Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Pan Michał Wnorowski ukończył również studia podyplomowe "Zarządzanie przedsiębiorstwem na wspólnym rynku europejskim" w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz "Akademię PZU" - studia podyplomowe dla pracowników Grupy PZU SA z zakresu ubezpieczeń i zarządzania (z wyróżnieniem) na Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Pan Michał Wnorowski brał również udział w Programie "City of Londyn Programme for financial practitioners and regulators from Poland". Dodatkowo Pan Michał Wnorowski ukończył kurs dla kandydatów na doradców inwestycyjnych oraz studium dla dyrektorów finansowych, zorganizowane przez Fundację – Centrum Prywatyzacji.
Pan Michał Wnorowski kolejno pracował:
1) w latach 1995 – 1997 w Powszechnym Zakładzie Ubezpieczeń SA w Warszawie jako Analityk Rynku Papierów Dłużnych w Biurze Inwestycji Finansowych,
2) w latach 1997 – 1998 w Fidea Management Sp. z o.o. w Warszawie (firma zarządzająca NFI Foksal SA) jako Analityk Finansowy w Pionie Restrukturyzacji i Nadzoru Właścicielskiego,
3) od 1998 roku w Powszechnym Zakładzie Ubezpieczeń SA w Warszawie najpierw jako Naczelnik Wydziału Analiz Rynkowych, a obecnie Główny Specjalista w Biurze Inwestycji Finansowych.
Od listopada 2002 roku Pan Michał Wnorowski jest również zatrudniony w PZU Asset Management S.A. z siedziba w Warszawie jako Analityk, jednak z uwagi na to, że spółka nie podjęła planowanej działalności, od stycznia 2003 roku pozostaje na urlopie bezpłatnym.
W 2004 roku Pan Michał Wnorowski odbył staż w Hermes Investment Management Ltd. w Londynie (staż w zespole Corporate Governance).
Pan Michał Wnorowski nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec działalności Spółki. Pan Michał Wnorowski nie został wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie Ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Michał Boni
Michał Boni, lat 51.
Pan Michał Boni posiada wykształcenie wyższe (dr nauk humanistycznych) – ukończył studia w Katedrze Kultury Polskiej Uniwersytetu Warszawskiego. Pan Michał Boni ukończył również szereg specjalistycznych szkoleń m.in. z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, funduszy emerytalnych.
Pan Michał Boni kolejno pracował:
1) w latach 1977 – 1990 w Katedrze Kultury Polskiej Uniwersytetu Warszawskiego jako Adiunkt,
2) w latach 1989 – 1991 w NSZZ "Solidarność" jako Przewodniczący Regionu Mazowsze,
3) w 1991 roku jako Minister Pracy i Spraw Socjalnych,
4) w latach 1991 – 1993 Poseł na Sejm RP,
5) w latach 1992 – 1993 Sekretarz Stanu w Ministerstwie Pracy i Spraw Socjalnych,
6) w latach 1993 - 1994 roku w Towarzystwie Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta SA w Warszawie jako Dyrektor Departamentu Marketingu,
7) w 1995 roku w Fundacji Batorego jako Dyrektor Programu Reformy Społecznej,
8) w latach 1995 – 1997 jako Radny Miasta Stołecznego Warszawy,
9) w latach 1996 – 1997 w Instytucie Spraw Publicznych w Warszawie jako Dyrektor,
10) w 1997 roku w Profile – Dialog sp. z o.o. w Warszawie jako Doradca w zakresie zasobów ludzkich (współwłaściciel),
11) w latach 1998 – 2001 w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej jako Szef Doradców Wicepremiera, Ministra Pracy i Polityki Społecznej,
12) od 2001 roku w Enterprise Investors w Warszawie jako Specjalista ds. Zasobów Ludzkich.
Pan Michał Boni jest wspólnikiem Profile – Dialog sp. z o.o. Pan Michał Boni nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec działalności Spółki. Pan Michał Boni nie został wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie Ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Arkadiusz Julke
Arkadiusz Julke, lat 35.
Pan Arkadiusz Julke posiada wykształcenie wyższe (mgr ekonomii) – ukończył studia na Wydziale Ekonomii Uniwersytetu Gdańskiego (kierunek: handel zagraniczny). Pan Arkadiusz Julke posiada uprawnienia doradcy inwestycyjnego oraz maklera papierów wartościowych.
Pan Arkadiusz Julke kolejno pracował:
1) w latach 1996 – 1997 w Banku Gdańskim SA w Gdańsku jako Kontroler Finansowy w Departamencie Operacji Krajowych i Zagranicznych,
2) w latach 1997 – 1998 w Banku Współpracy Europejskiej SA w Warszawie jako Specjalista w Departamencie Rynku Pieniężnego i Kapitałowego,
3) w latach 1998 – 2000 w BWE Asset Management SA w Warszawie jako Kierownik Zespołu Analiz - Prokurent Spółki,
4) od 2000 roku w Powszechnym Towarzystwie Emerytalnym PZU SA w Warszawie jako Zarządzający Portfelem Akcji.
Pan Arkadiusz Julke nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec działalności Spółki. Pan Arkadiusz Julke nie został wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie Ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Roman Zalewski
Roman Zalewski, lat 37.
Pan Roman Zalewski posiada wykształcenie wyższe – ukończył studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu (kierunek: zarządzanie i marketing) oraz studia na Wydziale Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu.
Pan Roman Zalewski kolejno pracował:
1) w latach 1996 – 1998 w Biurze Maklerskim Banku Staropolskiego SA w Poznaniu jako Analityk,
2) w 1998 roku w Towarzystwie Funduszy Inwestycyjnych WBK AIB w Poznaniu jako Analityk,
3) w latach 1998 – 1999 w Biurze Maklerskim PBK SA w Warszawie jako Analityk,
4) w latach 1999 – 2000 w PBK Asset Management SA w Warszawie jako Analityk,
5) w latach 2000 – 2001 w Domu Maklerskim BIG-BG SA w Warszawie jako Analityk,
6) w latach 2002 – 2003 w OPTIMUS SA w Warszawie jako Specjalista ds. Giełdy.
Od 2004 roku Pan Roman Zalewski prowadzi działalność gospodarczą pod firmą "IN-OUT" Roman Zalewski, której przedmiotem jest doradztwo gospodarcze.
Pan Roman Zalewski nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec działalności Spółki. Pan Roman Zalewski nie został wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie Ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Dariusz Wojda
Dariusz Wojda, lat 39.
Pan Dariusz Wojda posiada wykształcenie wyższe (mgr inżynier elektroniki) – ukończył studia na Wydziale Elektroniki Politechniki Warszawskiej (specjalność: technologia elektronowa). Pan Dariusz Wojda zdał również egzamin dla maklerów papierów wartościowych oraz doradców inwestycyjnych.
Pan Dariusz Wojda kolejno pracował:
1) w 1993 roku w Bankowym Domu Maklerskim PKO BP w Warszawie jako Specjalista,
2) w latach 1993 – 1994 w Biurze Polskiego Banku Rozwoju SA w Warszawie jako Makler,
3) w latach 1995 – 1997 w Biurze Maklerskim Banku Gospodarki Żywnościowej w Warszawie jako Doradca Inwestycyjny,
4) w latach 1997 – 2001 w TFI Pekao/Alliance SA w Warszawie jako Doradca Inwestycyjny,
5) w latach 2002 – 2003 w PTE Pekao SA w Warszawie jako Analityk Inwestycji.
Pan Dariusz Wojda nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec działalności Spółki. Pan Dariusz Wojda nie został wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie Ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.
| |
|