| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | | | | | Raport bieżący nr | 103 | / | 2016 | | | | | Data sporządzenia: | 2016-11-03 | | | | | | | | | | | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | | | EMPERIA | | | Temat | | | | | | | | | | | | Wstępne wyniki sprzedaży towarów osiągnięte przez Stokrotka Sp. z o.o. w październiku 2016 roku. | | | Podstawa prawna | | | | | | | | | | Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. | | | Treść raportu: | | | | | | | | | | | Zarząd Emperia Holding S.A. _"Emitent"_ z siedzibą w Warszawie informuje, że spółka zależna Stokrotka Sp. z o.o. _"Stokrotka"_ osiągnęła w październiku 2016 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 202 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w październiku 2015 roku o ok. 11,3%. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-październik wyniosły 1 912 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 20,6%.
Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w październiku 2016 roku wyniósł około 3,7%, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń-październik 2016 roku wyniósł około 6,4%.
W październiku 2016 roku otworzono 3 sklepy: 1 supermarket, 1 market oraz 1 sklep franczyzowy. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,1 tys. mkw: 0,5 tys. mkw w supermarketach, 0,3 tys. mkw w marketach oraz 0,3 tys. mkw w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec października 2016 roku wyniosła 361. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec października 2016 roku wyniosła 171,7 tys. mkw.
| | |