| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 51 | / | 2007 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2007-11-19 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| ERBUD S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Podpisanie znaczącej umowy | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd Erbud S.A. przekazuje do publicznej informacji wiadomość o zawarciu znaczącej umowy na niższej wyspecyfikwoanych zasadach:
LP WYSZCZEGÓLNIENIE DANE Z KONTRAKTU
1 Data zawarcia kontraktu 19.11.2007 r.
2 Inwestor (dokładna nazwa i siedziba) ULMA Construccion Polska S.A., 03-115 Warszawa ul. Klasyków 10
3 Wartość kontraktu netto 18 987 752,12
4 Przedmiot kontraktu Budowa Centrum Logistyczno Magazynowego ULMA przy ul. Ostrowskiej w Poznaniu
5 Miejsce wykonywania kontraktu Poznań ul. Ostrowska
6 Terminy realizacji rozpoczęcie: 19.11.2007 r. zakończenie: 7 miesięcy od podpisania umowy i przekazania placu budwy
7 Warunki płatności 30 dni
8 Gwarancja Dobrego Wykonania (wartość, termin obowiązywania) 10% wartości wynagrodzenia netto na czas trwania umowy
9 Gwarancja naprawy wad i usterek (wartość termin obowiązywania) na okres 12 miesięcy – w wysokości 60% wartości Gwarancji Dobrego Wykonaniajej z możliwością zamiany na gwarancję bankową w odpowiedniej wysokości, bezwarunkową, nieodwołalną, płatną na pierwsze i każde następne żądanie,na okres 5 lat – w wysokości 30% wartości Gwarancji Dobrego Wykonania z możliwością zamiany na gwarancję bankową w odpowiedniej wysokości, bezwarunkową, nieodwołalną, płatną na pierwsze i każde następne żądanie
10 Inne gwarancje (rodzaj gwarancji, wartość, termin bowiązywania) okres gwarancyjny: 10 lat na pokrycia dachowe licząc od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego; 5 lat na konstrukcję obiektów kubaturowych, pylon reklamowy (mury oporowe, fundamenty i ich izolacje przeciwwilgociowe, konstrukcję)- licząc od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego; 3 lata na roboty drogowe licząc od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego; na pozostałe Roboty Budowlane i instalacyjne – 12 miesiące, licząc od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego; na urządzenia zakupione przez Generalnego Wykonawcę lub przez podwykonawców – zgodnie z gwarancją producenta lub dostawcy, lecz nie krócej niż 12 miesięcy od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego.
11 Kary Wykonawcy: za opóźnienie w realizacji Inwestycji w stosunku do terminów:a) wykonanie placów składowych w stopniu umożliwiającym na nich składowanie materiałów Zamawiającego (w ilości 50% powierzchni placów składowych) w zakresie określonego terminu pośredniego i końcowego, z przyczyn zależnych od Generalnego Wykonawcy,b) opóźnienie w Odbiorze Końcowym Inwestycji, z wyłącznej przyczyn zależnych od Generalnego Wykonawcy, jego podwykonawców i dalszych podwykonawców - w wysokości 0,15% Wynagrodzenia netto opóźnionych prac, licząc za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia, karę umowną w wysokości 10 % Wynagrodzenia netto należnego Generalnemu Wykonawcy, w wypadku odstąpienia od Umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Generalnego Wykonawcy Zamawiającego: a) za nieterminowe regulowanie faktur częściowych i końcowej – odsetki ustawowe,b) karę umowną w wysokości 10 % Wynagrodzenia netto należnego Generalnemu Wykonawcy, w wypadku odstąpienia od Umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego Obie strony ustalają że łączna suma kar umownych nie może przekroczyć 10% wynagrodzenia umownego netto. Strony będą uprawnione do dochodzenia od drugiej Strony odszkodowania uzupełniającego za szkody jeśli wysokość szkody przewyższy wysokość kar umownych należnych Stronom określonych w niniejszej umowie
12 Uwagi Dane techniczne:Budynki: socjalno-biurowy, warsztatowo-magazynowy, wiata nr 12 i 21 - o łącznej powierzchni zabudowy 4242,9 m2, łącznej powierzchni użytkowej 4472,11 m2, łącznej kubaturze 18006,0 m3; place składowe i drogi - 22897,1 m2, powierzchnie zielone 7053,0 m2
| |
|