| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
|
| | Raport bieżący nr | 19 | / | 2007 | |
| |
| Data sporządzenia: | 2007-06-11 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| ERBUD S.A. | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Podpisanie umowy na roboty budowlane | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
| |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| LP WYSZCZEGÓLNIENIE DANE Z KONTRAKTU
1 Data zawarcia kontraktu 11.06.2007 r.
2 Inwestor (dokładna nazwa i siedziba) Pazim Sp. z o.o. 70-419 Szczecin ul. Plac Rodła 8
3 Wartość kontraktu 5 577 624,11
4 Przedmiot kontraktu Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części istniejącego budynku usługowo – handlowego PAZIM w Szczecinie na Centrum Odnowy Biologicznej
5 Miejsce wykonywania kontraktu Szczecin
6 Terminy realizacji 11.06.2007 r. - 31.10.2007 r.
7 Warunki płatności 14 dni
8 Gwarancja dobrego wykonania (wartość, termin obowiązywania) 2% wartości wynagrodzenia netto: od 11.06.2007 r.do 31.10.2007 r.
9 Gwarancja naprawy wad i usterek (wartość termin obowiązywania) 2% wartości wynagrodzenia netto, od 31.10.2007 r. do 31.10.2010 r.
10 Inne gwarancje (rodzaj gwarancji, wartość, termin bowiązywania) okres gwarancyjny 36 msc, na urządzenia zgodnie z gwarancją producenta
11 Kary Wykonawcy: za odstąpienie od umowy z winy Wykonawcy - 10% wynagrodzenia umownego netto, w przypadku opóźnienia w wykonaniu przedmiotu Umowy - 0,1% wynagrodzenia umownego netto za każdy dzień opóźnienia ale nie więcej niż 10% wynagordzenia umownego netto, w przypadku opóźnienia w usunięciu usterek - 0,1% wynagrodzenia umownego netto za każdy dzień opóźnienia ale nie więcej niż 10% wynagordzenia umownego netto Zamawiającego: za odstąpienie od umowy z winy Zamawiającego - 10% wynagrodzenia umownego netto, za nieterminowe płacenie faktur w wysokości odsetek ustawowych Obie strony zastrzegają sobie prawo do odszkodowania uzupełnijącego przekraczającego kary umowne do pełnej wysokości poniesionej szkody
12 Uwagi Jest to druga umowa dptycząca tej samej inwestycji: pierwsza na kwotę 4 568 928,60 zł netto - roboty konstrukcyjne, druga na kwotę 5 577 624,11 zł netto - roboty wykończeniowe, łącznie obie dają kwotę 10 146 552,71 zł netto
| |
|